تیم‌های بسکتبال مهرام تهران و توفارقان آذر شهر امروز در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم رفتند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم های بسکتبال مهرام تهران و توفارقان آذر شهر در آخرین دیدار هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۸ در تالار بسکتبال آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

کوارتر نخست

شاگردان مصطفی هاشمی بازی را به خوبی شروع کردند و توانستند از همان ابتدا امتیاز‌های خوبی کسب کنند البته نماینده آذر شهر هم نمایش خوبی داشت و به خوبی بازی را کنترل می‌کرد.

در ادامه، اما بازی کاملا برابر و نزدیک دنبال شد و ۲ تیم نمایش خوبی داشتند با این حال ستارگان مهرام بازهم توانستند امتیاز‌های بیشتری کسب کنند و در نهایت این شاگردان هاشمی باشند که کوارتر نخست را با نتیجه ۲۷ بر۲۳ به نفع خود به پایان می رسانند.

کوارتر دوم

بازی در کوارتر دوم هم نزدیک و جذاب دنبال شد. تیم توفارقان که در کوارتر نخست بازی را به حریفش باخته بود تلاش کرد تا نتیجه را برگرداند. آن‌ها هرچه داشتند به کار گرفتند و با جدیت تمام حمله می‌کردند. توفارقانی ها در این کوارتر اختلاف را بسیار کم کردند، اما شاگردان با تجربه مصطفی هاشمی توانستند به بازی بازردند و با نمایش خوبشان اختلاف را کمتر کنند آن‌ها سرانجام در این کوارتر هم با نتیجه ۲۰ - ۱۸ برنده شدند تا در مجموع ۴۷ - ۴۱ برنده نیمه نخست باشند.


بیشتر بخوانید: نتایج هفته هفتم لیگ برتر بسکتبال


کوارتر سوم

بازی در این کوارتر با اشتباه‌هایی از بازیکنان ۲ تیم همراه بود با این حال حملات سریع مهرامی‌ها باعث شد تا آن‌ها در این کوارتر و در ابتدای آن بهتر از حریف باشند. اختلاف ۲ تیم در ابتدای کار بیشتر شد، اما شاگردان ویسی برای دقایقی به بازی بازگشتند و فاصله را کمتر کردند، اما تلاش آن‌ها خیلی کافی نبود. در ادامه بازی برابر دنبال شد و در نهایت این کوارتر با نتیجه تساوی ۱۷ - ۱۷ به پایان رسید.

کوارتر چهارم

بازی در کوارتر چهارم با حساسیت بیشتری پیگیری شد و نخستین امتیاز روی پرتابی برای مهرامی‌ها به دست آمد. در ادامه تلاش توفارقانی ها خیلی جواب نداد و آن‌ها نتوانستند با چند حمله‌ای که داشتند امتیاز بگیرند با این حال آن‌ها در ادامه بهتر شدند. آمایو بازیکن سیه چرده توفارقان هم بر خلاف بازی‌های قبلی در این کوارتر نمایش خیلی خوبی نداشت.

بازیکنان مهرام در ادامه با درخشش صمد نیکخواه بهرامی توانستند امتیاز‌های بیشتری هم بگیرند. بازی در ادامه کاملا به سود مهرامی‌ها بود و آن‌ها توانستند با نتیجه ۸۹-۷۱ به سود مهرام به پایان رسید.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر بسکتبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار