تیم‌های بسکتبال اکسون تهران و شهرداری گرگان در لیگ برتر با پیروزی گرگانی‌ها به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم‌های بسکتبال اکسون تهران و شهرداری گرگان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال از ساعت ۱۶ در تالار آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. شاگردان آب کناری تا پیش از این بازی ۳ برد و ۳ باخت در ۶ بازی داشتند، اما شاگردان شاهین طبع در هر ۵ دیدار گذشته شان برنده شده بودند.

کوارتر نخست

بازی حساس ۲ تیم با حمایت هواداران پر شور گرگانی آغاز شد. شاگردان شاهین طبع شروع بسیار خوبی در این مسابقه داشتند و توانستند از همان ابتدا فشار زیادی را به تیم میزبان وارد کنند. اکسونی‌ها هم با وجود آن که هواداران خوبی داشتند، اما صدایشان به گوش نمی‌رسید.

بازی در ابتدای کار نزدیک و برابر دنبال شد، اما در ادامه این شهرداری گرگان بود که توانست با درخشش ستارگانش از میزبان پیشی بگیرد و در نهایت با نتیجه ۲۱ -۱۳ برنده کوارتر نخست باشد.

کوارتر دوم

بازی در این کوارتر نزدیک‌تر دنبال شد و این بار آب کناری با چند تغییر در تیمش امتیاز‌های بیشتری به دست آورد. یکی از نکات جالب اعتراض شاهین طبع و هواداران به برخی صحنه‌های این کوارتر بود. اکسونی‌ها در این کوارتر در ضربات آخر خیلی خوب نبودند و در عوض دقت شهرداری گرگان بیشتر بود و در نهایت بازهم این شهرداری گرگان بود که توانست با نتیجه ۲۲ - ۱۷ برنده این کوارتر باشد تا در مجموع ۴۳-۳۰ نیمه نخست را ببرد.

کوارتر سوم

بازی با امتیاز برای شهرداری گرگان آغاز شد. شاگردان شاهین طبع باز هم نمایش برتری نسبت به حریف داشتند و امتیاز‌های خوبی می‌گرفتند. در ادامه، اما چند حمله خوب از بازیکنان اکسون و بی دقتی گرگانی‌ها باعث شد تا فاصله ۲ تیم کمتر شود. فشار حملات اکسون در ادامه کار بیشتر شد. در پایان تیم اکسون این کوارتر را با نتیجه ۱۴ - ۱۰ برد.

کوارتر چهارم

بازی در این کوارتر با هیجان خاصی آغاز شد. نخستین امتیاز برای شهرداری گرگان بود، اما در ادامه پرتاب ۳ امتیازی شرایط بازی را عوض کرد و خیلی زود اختلاف به ۴ امتیاز رسید. همین باعث شد تا شاهین طبع درخواست وقت استراحت فنی داشته باشد. پس از آن که اختلاف کمتر شد هواداران گرگانی چندین مرتبه به داور اعتراض داشتند. شاگردان شاهین در ادامه با ۲ خطایی که به دست آوردند، فاصله را با حریف بیشتر کردند و این بار بازیکنان این تیم از جمله «پتی» دقت بیشتری در ضربات نهایی داشتند. پرتاب‌های ۳ امتیازی تیم میهمان هم شرایط را برای میزبان سخت‌تر کرد و اختلاف زیاد ۲ تیم همچنان پابرجا بود. بازی همیچنین در اواخر این کوارتر با حساسیت و هیجان بیشتری دنبال می‌شد. اکسون در ادامه بازی هرچه داشت به کار گرفت، اما موفق نشد فاصله را کمتر کند. در ادامه اختلاف بیشتر شد و در نهایت شهرداری گرگان موفق شد ۷۰_۵۷ برنده بازی باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر بسکتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار