نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان گفت: راهکار پیروزی در جنگ‌های اقتصادی و فرهنگی بهره گیری از تفکر، فرهنگ و نگاه بسیجی است.

تفکر بسیجی راهکار پیروزی بر دشمن است به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان در جمع اعضای ستاد فرماندهان و مسوولان رده‌های اقشاری بسیج و سپاه سیستان و بلوچستان، که به مناسبت هفته بسیج در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان برگزار شد، اظهار داشت: بسیج عامل رشد، ارتقا، پیشرفت، بالندگی و گسترش انقلاب اسلامی است.

او  ادامه داد: بسیج قدرت بالابرنده و موتور پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: به فرموده امام خمینی (ره) که خود مدال افتخار بسیجیان است، "بسیج لشکر مخلص خداست" که خدایی و الهی بودن، تقوا، اخلاص و انگیزه الهی داشتن از ویژگی‌های ممتاز آن است و با وجود همه محدودیت‌ها بسیج را پیروز تمام عرصه‌ها کرده است.

حجت الاسلام و المسلمین محامی با تاکید بر گسترش فرهنگ بسیجی گفت: در سال‌های اخیر، هرجا و در هربخشی که تفکر، حرکت و نگاه بسیجی داشتیم، موفق بودیم و هدف مورد نظر محقق شده است.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان اضافه کرد: در شرایط حاضر راهکار پیروزی در جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی و ... و برون رفت از مشکلات و معضلات بهره گیری از تفکر، فرهنگ و نگاه بسیجی است.

انتهای پیام/ع

بسیج قدرت بالابرنده و موتور پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.