سرپرست اداره‌کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان گفت: مدرسه هشت کلاسه خیری همزمان با هفته بسیج در بمپور به بهره‌برداری رسید.

مدرسه هشت کلاسه خیری در بمپور افتتاح شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رضا سرحدی‌نیا سرپرست اداره‌کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان اظهار داشت:مدرسه هشت کلاسه خیری همزمان با هفته بسیج در بمپور به بهره‌برداری رسید.

او ادامه داد: این مدرسه دارای ۴۰۰ متر مربع گستره است که با راه اندازی آن ۴۰۰ دانش آموز بمپور از فضای آموزشی استاندارد بهره مند شدند.

او  افزود: برای راه اندازی این مدرسه ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به رویکرد مشارکت خیران مدرسه ساز و این نهاد برای ساخت مدارس افزود: هر خیری که برای ساخت مدرسه قدم بر دارد سازمان نوسازی و تجهیز مدارس با وی مشارکت می‌کند.

سرحدی نیا اظهار داشت: سیستان و بلوچستان با توجه به نرخ بالای موالید و جذب بازماندگان از تحصیل همچنان با وجود همه اقدامات مطلوب انجام گرفته در مدرسه سازی به حدود پنج هزار کلاس درس جدید نیاز دارد.

او بیان کرد: از مجموع ۱۸ هزار و ۹۵۴ کلاس درس در سیستان و بلوچستان، ۱۰ هزار و ۵۲۸ کلاس درس نیازمند تخریب، بازسازی و مقاوم سازی است.

انتهای پیام/ع

ساخت مدرسه هشت کلاسه خیری در بمپور 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار