تکواندوکار لوازم خانگی کن گفت: عاشورزاده برای تیم ما یک وزنه به حساب می‌آید و تجربه بالای او به ما کمک زیادی می‌کند.

مهران برخورداری هوگوپوش تیم لوازم خانگی کن در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: خوشبختانه موفق شدم بازی اولم را با اختلاف امتیازی قابل قبولی ببرم، اما در این بازی با ۲ وزن بالاتر از وزن خودم، یعنی وزن ۸ بازی کردم. از نظر فنی کار سختی نداشتم، اما حریفم از من سنگین‌تر بود و همین مسئله کارم را کمی دشوار کرد.  

برخورداری درباره سطح فنی رقابت‌های لیگ گفت: هر چقدر به پایان نیم فصل نزدیک می‌شویم، سطح بازی‌ها بالاتر می‌رود و اصلا لیگ آسانی نداریم. در بازی‌ها اختلاف امتیازی زیادی ایجاد نمی‌شود و رقابت فشرده‌ای میان تیم‌ها است و پیشبینی این که چه تیمی قهرمان می‌شود کار بسیار دشواری است.


بیشتر بخوانید: زوار: قضاوت‌ها در لیگ عادلانه نبود/ گاهی اوقات به ناحق به ما امتیاز می‌دهند/ امیدوارم سازمان لیگ از پزشکانی استفاده کند که متوجه تمارض شوند


تکواندوکار لوازم خانگی کن درباره عملکرد داوری در مسابقه او برابر صنعت مس کرمان گفت: من اعتراض هم تیمی هایم به داور بازی را می‌شنیدم، اما تمرکزم روی بازی بود و باید یک بار فیلم بازی را ببینم تا درباره درست بودن اخطار‌ها نظر بدهم، اما اعتراض‌ها یک یا ۲ مورد نبود و به نظر می‌رسد اشتباهات زیادی در این مسابقه رخ داد.  

او در خصوص کیفیت هوگو‌ها نیز عنوان کرد: هوگو‌هایی که استفاده می‌کنیم، راحت‌تر امتیاز می‌دهند و شرایط برای هر ۲ طرف یکسان است و شاید یک بازیکن دقت ضربه بالاتری داشته باشد و برای او راحت‌تر امتیاز ثبت شود. اما در مجموع کیفیت هوگو‌ها خوب نیست و امروز برخی از هوگو‌ها کاملا خراب بود. هوگوی حریف من نیز خراب بود و امتیاز نمی‌انداخت، به همین دلیل هوگوی او را عوض کردند.  

برخورداری درباره بازگشت عاشورزاده به لیگ تکواندو گفت: عاشورزاده برای تیم ما یک وزنه به حساب می‌آید و تجربه بالای او به ما کمک زیادی می‌کند. او به بقیه بازیکنان کمک زیادی می‌کند و باید بگویم کاپیتان خیلی خوبی است. ما نیز  تا جایی که بتوانیم از او یاد می‌گیریم، زیرا او قهرمان جهان است و تجربه خوبی دارد.


بیشتر بخوانید: باید با برخی کمبود‌ها کنار بیاییم/ شهرداری ورامین اصلی‌ترین مدعی قهرمانی این فصل است


تکواندوکار لوازم خانگی کن  درباره سبک بازی خود گفت: در هر بازی یک نوع استراتژی دارم. در برخی بازی‌ها اصطلاحا شلوغ‌تر بازی می‌کنم و در برخی دیگر خلوت تر، اما خوشبختانه بیشتر ضرباتی که می‌زنم به امتیاز تبدیل می‌شود و بی حاصل پا نمی‌زنم. به اعتقاد من چنین تکنیکی در بحث استقامتی خیلی تاثیرگذار است. البته در تیم خودمان بازیکنانی مانند بخشی و اصغری هستند که شاید بیشتر از من پا می‌زنند و در طول بازی کم نمی‌آورند.  

ملی پوش کشورمان در مسابقات جهانی منچستر  افزود: به اعتقاد من لیگ ما می‌تواند از نظر امکاناتی به لیگ‌های خارجی نزدیک‌تر شود و هوگو‌های ما تغییر کند. در مسابقات جهانی منچستر برای اولین بار از هوگوی جنتو استفاده کردم و پیش از مسابقات جهانی از چنین هوگویی استفاده نکرده بودم. اگر بتوانیم حداقل از هوگو‌های کی پی استفاده کنیم، خیلی بهتر است. نمی‌دانم چرا از هوگو‌های بهتری استفاده نمی‌کنیم، اما اگر هوگو‌ها تغییر کند، جذابیت رقابت‌ها بیشتر می‌شود و به شرایط مسابقه در رویداد‌های بین المللی نزدیک‌تر می‌شویم.  

انتهای پیام/ 

اظهارات هوگوپوش تیم لوازم خانگی کن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار