سلطانی گفت: لیگ تکواندوی ما در سطح بسیار بالایی برگزار می‌شود و هر سال بازیکنان جوان و آینده دار زیادی از دل لیگ بیرون می‌آیند.

مرتضی سلطانی سرمربی تیم تکواندو پاس قوامین در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: ما با استفاده از بازیکنان سرباز و پرسنل کادر و برخی بازیکنان که از سال‌های گذشته در رده‌های پایه پاس قوامین رشد کردند در لیگ شرکت کردیم. امروز نیز رقابت پایاپایی برابر تیم قدرتمند و قابل احترام شهرداری ورامین داشتیم. امیدوارم در ادامه رقابت‌ها عملکرد خوبی داشته باشیم و حداکثر امتیازات ممکن را بگیریم. هر چند که کار خیلی سختی داریم و برای ادامه مسابقات باید در برخی اوزان تقویت شویم.


بیشتر بخوانید: اسامی داوران قضاوت کننده هفته سوم تا پنجم لیگ برتر تکواندو + برنامه مسابقات


سلطانی با تمجید از سطح بالای لیگ تکواندو عنوان کرد: لیگ ما در سطح بالایی برگزار می‌شود و بازیکنان جوان و آینده دار زیادی با یکدیگر رقابت می‌کنند. به هر حال جزو قدرت‌های تکواندوی جهان هستیم و بازیکنانی که در لیگ رقابت می‌کنند متاثر از نام بزرگ تکواندو ایران در عرصه جهانی هستند. بازیکنان ملی پوش هم هیچ حاشیه امنیتی ندارند و هر سال جوانان شایسته‌ای از دل لیگ بیرون می‌آیند که می‌توانند کمک زیادی به تیم ملی کنند.

او در خصوص مدعیان قهرمانی لیگ گفت: تیم شهرداری ورامین با بازیکنان خوب و کادرفنی کاربلدی که در اختیار دارد، اصلی‌ترین مدعی قهرمانی این فصل است و بعید می‌دانم هیچ تیمی بتواند جلوی شهرداری ورامین بایستد. در کنار شهرداری ورامین تیم‌هایی مانند دانشگاه آزاد، لوازم خانگی کن و فرمانیه تیم‌های قابل احترام و خوبی هستند.


بیشتر بخوانید: تمام تیم‌ها مدعی قهرمانی هستند/ حریف آسان ندارم


سرمربی پاس قوامین در واکنش به انتقاداتی که از هوگوهای مورد استفاده در مسابقات مطرح می شود گفت: مسلما بحث تجهیزات وسخت افزار تمام تیم‌ها را آزار می‌دهد، اما باید شرایط را درک کنیم. به هر حال فشار‌های زیادی وجود دارد و همین که فدراسیون در این شرایط اقتصادی توانسته لیگی به این پویایی برگزار کند، جای تقدیر و تشکر دارد. باید با کمبود‌ها کنار بیاییم، اما برخی مسائل مانند مکان برگزاری مسابقات رفع شدنی است. برگزاری مسابقات ۴ تیم در چنین مکانی کیفیت را پایین می‌آورد. اگر شیابجانگ‌ها از یکدیگر فاصله بیشتری داشت خیلی بهتر بود؛ بنابراین می‌توانیم مکان بازی‌ها را تغییر دهیم، اما در بحث تجهیزات و سخت افزار با مشکلات مالی مواجه هستیم.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم تکواندو پاس قوامین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار