مدیر توسعه و کارآفرینی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی، متناسب با تمام اقشار جامعه طرح‌ریزی شده است، گفت: این طرح به تولید بازار پسند در استان کمک کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمد اربابی، مدیر توسعه و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی، با اشاره به اینکه تمرکز بر اعطای وام‌های کم‌بهره در توانمندسازی افراد، کارآیی لازم را نداشته است، افزود: تولید در استان کار دشواری نیست، اما تولیداتی که بازار پسند باشند و خلأ‌های استان را پر کنند، اندک است.

او ادامه داد: در طرح توسعه مشاغل خانگی به این مسائل توجه شده است و امیدواریم جهاددانشگاهی به‌عنوان نهاد تسهیلگر در پیاده‌سازی این طرح بتواند اهداف این طرح را محقق کند.

مدیر توسعه و کارآفرینی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی با بیان اینکه مزایای این طرح بسیار زیاد است، اظهار کرد: پایین‌تر بودن هزینه‌های راه‌اندازی کسب و کار، انعطاف‌پذیری این طرح و متناسب بودن برای اشتغال تمام افراد جامعه از مزیت‌های مهم این طرح است.

اربابی بیان کرد: اتصال به زنجیره کسب و کار در این طرح از اهداف بسیار مهمی است که مورد توجه قرار گرفته و توجه به این طرح از هدررفت هزینه جلوگیری خواهد کرد.

او با تأکید براینکه خراسان شمالی ظرفیت بسیار خوبی در حوزه مشاغل خانگی دارد، ادامه داد: جامعه هدف در این طرح جوانان، زنان، فارغ التحصیلان، افرادی که ناتوانی جسمی دارند و... هستند و تمام تلاش ما این است که با همکاری جهاددانشگاهی بتوانیم خلا‌های مختلف را پر کنیم و اشتغال استان توسعه مطلوبی داشته باشد.

به گفته او، با رایزنی‌های انجام شده از طرف جهاددانشگاهی، برخی از مشکلات بازار فروش حل می‌شود.

انتهای پیام/ه

طرح توسعه مشاغل خانگی جهاددانشگاهی به تولید بازارپسند کمک کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.