سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: سایپا تیم برتر بازی بود و باید تیم ما را شکست می‌داد.

میشو: حق سایپا مقابل شاهین برد بود/ برای گل نخوردن بازی کردیمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میشو کریستیچویچ، سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر پس از اتمام دیدار این تیم با سایپا بیان کرد: اگر بخواهم صادقانه صحبت کنم حق سایپا در این بازی پیروزی بود، اما برای کسب اولین امتیاز خارج از خانه مان تلاش کردیم. به بازیکنانم برای به دست آوردن این امتیاز تبریک می‌گویم. این نشان می‌دهد در هفت روزی که من به تیم شاهین آمدم، پیشرفت بزرگی کردیم.

او درباره ثبت اولین کلین شیت شاهین در این فصل لیگ برتر گفت: زمانی که تصمیم گرفتم به تیم شاهین بیایم، آمار تمام مسائل را درباره این تیم نشان می‌داد، اما با علم با همین شرایط تصمیم گرفتم سرمربی شاهین شوم. اکنون تلاش می‌کنیم در لیگ برتر بمانیم.

میشو درباره کیفیت پایین این بازی اظهار داشت: بازی جذابی برای بینندگان نبود و سایپا تیم بهتری از ما شاهین بود. ما برای گل نخوردن به زمین آمده بودیم و به هدف مان رسیدیم. بازیکنانم تلاش زیادی کردند و از عملکرد آن‌ها راضی هستم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه آیا می‌تواند شاهین را به روز‌های اوج بازگرداند یا خیر، پاسخ داد: من ۶،۷ روز است به این تیم آمده ام و چنین زمانی برای انجام دادن تغییرات بزرگ خیلی کم است. تنها پنج روز برای بازی با پارس جنوبی در بوشهر زمان داریم و تنها می‌توانیم یک تمرین خوب انجام بدهیم. سایر روز‌ها را باید ریکاوری کنیم. در ماه آینده کار سختی داریم، اما تلاش می‌کنیم نتایج خوبی بگیریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران و جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار