بازیکن شاهین شهرداری گفت: بازی خیلی سرد و کسل کننده‌ای بود نمایش ضعیفی مقابل سایپا ارائه کردیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق بارانی بازیکن تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر پس از تساوی تیمش برابر سایپا گفت: بازی خیلی سرد و کسل کننده‌ای بود. پس از یک وقفه در برگزاری بازی‌های لیگ، این بازی بدترین مسابقه‌ای بود که در چند سال اخیر برگزار شد.

بارانی دلیل بازی ضعیف تیمش در این دیدار را بدنسازی اعلام کرد و گفت: سرمربی ما عوض شده و در مدتی که لیگ تعطیل شده بود، بی وقفه مشغول بدنسازی بودیم و به همین دلیل بدن‌های ما خسته بود.

او در واکنش به اینکه شاهین شهرداری برای نخستین بار موفق شد دروازه اش را بسته نگه دارد گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. این موضوع خوشحال کننده‌ای نیست و باید برای نخستین پیروزی تلاش کنیم.

بازیکن شاهین شهرداری در پاسخ به این پرسش که آیا سرمربی جدید این تیم می‌تواند تغییرات مدنظر آن‌ها را در تیم اعمال کند گفت: تغییرات مدنظر ما نباید باشد و این موضوعی است که به کادرفنی ارتباط دارد، اما مسلما تیم ما برای موفق شدن خیلی کار دارد.

بارانی در خصوص مشکلات مالی شاهین شهرداری اظهار داشت: به هر حال تمام فوتبال ایران درگیر مشکلات مالی است و ما هم از این قاعده مستثنی نیستیم و مشکلات زیادی داریم که برخی از آن‌ها قابل گفتن نیست. فقط می‌توانم بگویم حیف مردم بوشهر.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن شاهین شهرداری بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار