اردوی فرهنگی – تربیتی فرمانده دل‌ها مبتنی بر کتاب درسی فرمانده دل‌ها در کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت،سرهنگ علی رفاهتی، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گیلان گفت: اردوی فرهنگی – تربیتی فرمانده دل‌ها مبتنی بر کتاب درسی فرمانده دل‌ها در کتاب فارسی پایه چهارم ابتدایی در حال برگزاری است و قرار است هر روز حدود ۱۰۰ نفر از دانش آموزان مقطع ابتدایی با حضور در گلزار شهدای رشت، با شهدای والامقام دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم تجدید ببعت می‌کنند.

او، با اشاره به اینکه این اردو با همکاری سازمان بسیج دانش آموزی، اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حال برگزاری است، افزود: این اردو از بیستم آبان ماه همزمان با آغاز هفته بسیج دانش آموزی اجرا و تا اردیبهشت سال آینده ادامه خواهد داشت.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی گیلان گفت: قرار است هزار و ۳۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر پایه‌های چهارم، پنجم و ششم ابتدایی ناحیه یک و دو رشت با حضور در گلزار شهدای رشت با فرهنگ ایثار و شهادت در کنار علم آموزی آشنا شوند.

سرهنگ علی رفاهتی، از تداوم این اردوی فرهنگی- تربیتی در سطح استان خبر داد و افزود: تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا، الگو پذیری از سیره شهدا به ویژه شهید حسین املاکی از مهمترین اهداف اجرای این طرح است.

او، با اشاره به اینکه دانش آموزان در اردوی فرمانده دل‌ها، در یک فعالیت نیم روزه مشارکت می‌کنند، تصریح کرد: شبیه سازی اعزام رزمندگان به جبهه های حق علیه باطل، بازدید از نمایشگاه‌های دفاع مقدس، محفل انس با شهدا، یادگاری و ادای احترام به مقام شامخ شهدا، دلنوشته و قرائت فاتحه و نثار گل از دیگر ویژه برنامه اردوی فرهنگی- تربیتی فرمانده دل‌ها است.

 

انتهای پیام/م.ع

اردوی فرهنگی – تربیتی فرمانده دل‌ها در رشت برگزار شد

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.