سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش گیلان گفت: امسال ۱۲۳ هزار دانش آموز استان در برنامه‌های غنی سازی اوقات فراغت شرکت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، جمیل عباسی غریب سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: ۱۲۳ هزار دانش آموز استان در ۱۲۰۰ پایگاه بهینه سازی اوقات فراغت در ۸ هفته با حضور در اردوگاه ها، پایگاه‌های ورزشی، کانون‌های فرهنگی و دارالقرآن از برنامه‌های متنوع آموزش و پرورش بهره‌مند شدند.

او با بیان اینکه، امسال تعداد ۱۲۳ هزار نفر ساعت دانش آموز گیلانی از برنامه‌های اوقات فراغت استفاده کردند، افزود: سازمان جوانان هلال احمر، سازمان دانش آموزی، کانون‌های فرهنگی تربیتی، سازمان بسیج دانش آموزی، اردوگاه‌های فرهنگی هنری در اجرای بهینه این مأموریت با آموزش و پرورش همکاری کردند.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به برپایی نمایشگاه دست ساخته‌های دانش آموزان با عنوان تجلی خدمت، تصریح کرد : این نمایشگاه شامل: فعالیت‌های تابستانی مدارس نواحی آموزش و پرورش‌های گیلان، کانون‌های فرهگی و تربیتی، دارالقرآن، پژوهش سرا‌ها و سالن‌های ورزشی است که در پایگاه‌های تابستانی فعالیت و در فعالیت‌های مهارتی، فرهنگی هنری، اردویی، قرآنی و فنی و حرفه‌ای نقش داشتند.

 

انتهای پیام / ق 

۱۲۳ هزار دانش آموز گیلانی درطرح اوقات فراغت شرکت کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.