رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از کاهش ۱۰ درصدی متقاضیان گواهینامه رانندگی در استان خبرداد.

کاهش ۱۰ درصدی متقاضیان گواهینامه رانندگی در ایلام

سرهنگ ابوالفضل کوهزادی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام درگفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ,گفت: برپایه آمار‌های مرکز صدور گواهینامه پلیس راهور استان ایلام از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۷ هزار و ۴۳۲ فقره انواع گواهینامه رانندگی برای متقاضیان صادرشده که نشان دهنده کاهش ۱۰ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

او با بیان اینکه فعلا تصمیمی برای افزایش هزینه ثبت نام نداریم افزود: سیاست پلیس راهور عدم افزایش قیمت‌ها است و کلیه مدیران آموزشگاه‌های رانندگی تابعه استان درخصوص این موضوع توجیه و تاکید شده حق اخذ هیچ گونه وجه اضافی از متقاضیان را نداشته و همواره بر این مسئله نظارت می‌شود.

کوهزادی نقص در ارائه آدرس را مهمترین مشکل تأخیر یا نرسیدن گواهینامۀ رانندگی به دست متقاضیان عنوان کرد و ادامه داد: پلیس راهورتأیید پرونده‌های متقاضیان قبول شده در آزمون گواهینامه را در کمتر از ۲۴ ساعت انجام می‌دهد.

او با تاکید بر اینکه در روند صدور گواهینامه تعللی صورت نمی‌گیرد، اظهار کرد: فرایند چاپ گواهینامه نیز در کمترین زمان ممکن انجام شده و حدود ۲ تا ۳روز طول می‌کشد؛ اما مسئله و مشکل موجود، آدرسی است که خود متقاضیان به پلیس می‌دهند.

انتهای پیام/ ن

کاهش آمار دریافت کنندگان گواهینامه در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.