معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان گفت: اگر پیش زمینه‌های بسیاری از جرائم و آسیب‌ها را بررسی کنیم می‌بینیم همه در زمینه وقوع و پیشگیری از جرائم نقش داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، کوروش احمدیوسفی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمان در همایش دهیاران شهر ستان‌های زرند، راور و کوهبنان گفت: در حوزه جرائم مختلف از جمله قتل جای این سوال وجود دارد که آیا کسی که قتل انجام داده، فقط او مجرم است یا دیگرانی هم در این مسئله دارای نقش و جوابگو هستند.

او افزود: لازم است به مدل‌های دینی توجه داشته باشیم و نسبت به مسائل دینی آگاه بشویم و برای اینکه در جغرافیای محل سکونت خود جرم نداشته باشیم باید ابتدا ذائقه سازی شود چراکه برخورد رفتاری جواب نمی‌دهد.

او بیان کرد:آسیب‌های اجتماعی کودکان، آسیب‌های فضای مجازی، مصرف مشروبات الکلی، مسئله وقوع سرقت، نزاع، خشونت، تصادفات و برخی مسائل دیگر ریشه در برخی مسائل بنیادی دارند که از جمله ریشه آن‌ها و این رفتار‌ها با پدیده فقر در ارتباط است.

احمد یوسفی تصریح کرد: باید علل بروز رفتار‌های نادرست اجتماعی و رفتار‌های ناسازگار را واکاوی و با همکاری یکدیگر آن‌ها را به نوبه خود اصلاح کنیم.

انتهای پیام/ی

لازم است به مدل‌های دینی توجه داشته باشیم

برچسب ها: نیروی انتظامی ، قتل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار