امام جمعه اهواز گفت: دشمن به دنبال اجرای طرح خاورمیانه بزرگ است، اما هیچ‌گاه به آن نخواهد رسید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد امام جمعه اهواز و نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم راهپیمایی مردم انقلابی اهواز در حمایت از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اغتشاشات اخیر گفت: دشمن به دنبال اجرای طرح خاورمیانه بزرگ است، اما هیچ‌گاه به آن نخواهد رسید.

او بیان داشت: شکست‌های پی در پی غرب در منطقه نیز موید این مسئله است که آن‌ها آرزو‌های خود در منطقه را به گور خواهند برد.

حجت السلام موسوی فرد به فرمایشات امام خمینی (ره) مبنی بر اینکه مذاکره با آمریکا سودی ندارد اشاره و تصریح کرد: آمریکا در مذاکره فقط به دنبال سود خود است و به همین دلیل مذاکره با آن‌ها فایده ندارد، مقام معظم رهبری هم به دلیل این رویکرد مخالف مذاکره با آمریکا هستند و بر اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کنند.

امام جمعه اهواز با بیان اینکه در تاریخ انقلاب هروقت به فرمایشات امام خمینی و مقام معظم رهبری گوش کردیم، ضرر نکردیم، افزود: امروز در شیوه اجرا تصمیم برخی از مسؤولان اشتباه بود، اما امت اسلامی باز هم در حمایت از نظام به راهپیمایی آمدند.

نماینده، ولی فقیه در استان خوزستان با اشاره به حضور مردم در حمایت از نظام در راهپیمایی‌های مختلف اظفزود: این حضور پرشور به معنای رضایت کامل از اوضاع نیست، در همین قضیه بنزین، مسؤولان می‌توانستند با تدبیر بهتری کار را انجام دهند تا به مردم فشار وارد نشود.

حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی‌فرد با بیان اینکه هرگاه خواستیم به صورت میدانی و در خیابان مطالبه‌ای کنیم دشمن از آن سوءاستفاده کرد، اظهار داشت: مسؤولان در کل کشور موظفند فضایی ایجاد کنند که مردم بتوانند مطالبات خود را به صورت صحیح مطرح کنند.

او با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر به دنبال انتقام از جمهوری اسلامی بود، ادامه داد: حمله به قرآن، مسجد و حوزه علمیه و به آتش کشیدن آن‌ها برای اعتراض نیست بلکه آن‌ها به دنبال انتقام از اسلام هستند.

امام جمعه اهواز اظهار کرد: کسانی که با عناد و آشوب به جان و مال مردم آسیب زدند، حکم محاربه دارند و جزای آن‌ها اعدام است.

حجت الاسلام عبدالنبی موسوی‌فرد عنگفت: اعتراض مردم نباید مورد توجه قرار بگیرد و خواسته آن‌ها این است که وقتی دولت بدون اطلاع قبلی اقدام به گران کردن بنزین کرد باید بتواند قیمت سایر کالا‌ها را کنترل کند.

انتهای پیام/گ

دشمن به اهداف خود در ایران نمی‌رسد

برچسب ها: اخبار سیاسی ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.