جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) گفت: ما نمی‌توانیم از در سازش و رفاقت با آمریکا بیرون بیاییم و نسل جوان ما این مهم را بخوبی درک کرده اند.

صحبت های غیب پرور در اهوازبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) در مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در جمع مردم اهواز گفت: خدا را شاکرم که در یوم الله ۱۳ آبان توفیق دارم در جمع مردم غیور و ولایتمدار اهواز و خوزستان بویژه قشر جوان غیرتمند دانش آموزان و دانشجویان حضور یافتم.

او ادامه داد: درود خدا بر مردمان خطه غیور ایثار و شهادت، خوزستان همیشه قهرمان و بر تمامی اقوام عرب، بختیار، لر و سایر اقوام این استان که به نحوی برای انسجام و پیشرفت انقلاب اسلامی از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

 

سردار سرتیپ غیب پرور اظهار داشت: ما نمی‌توانیم از در سازش و رفاقت با آمریکا بیرون بیاییم و نسل جوان ما باید اینکه را بخوبی درک نمایید.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) بیان کرد: فرهنگیان که در این اجتماع عظیم و باشکوه حضور دارند، حتما به وظایف انقلابی خود همچون سال‌های گذشته عمل می‌کنند.

او اذعان داشت: انقلاب اسلامی پیروز شد و آمریکا به دشمنی خود ادامه داد، همان کشوری که به شاه پناه داد، جوانان ایران را ترور کرد و علمای اسلام را به خاک و خون کشیدند.

سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور تصریح کرد: جنگ تحمیلی ۸ ساله یکی دیگر از عرصه‌های انقلاب اسلامی است که به فرموده امام خمینی (ره) فلسفه انقلاب دین خواهی است.

در پایان این مراسم قطعنامه یوم الله ۱۳ آبان در ۵ بند قرائت شد و همگان با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

انتهای پیام/گ

سازش با آمریکا محال است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.