مدیر روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: چهارمین نشست کمیته بررسی تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری؛ با حضور مدیران و متصدیان بانک‌های عامل در محل سالن جلسات ساختمان شهید بهشتی این سازمان برگزار شد.

 به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،سلطانی مدیر روابط عمومی سازمان صنعت معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: چهارمین نشست کمیته بررسی تسهیلات کمک‌های فنی و اعتباری؛ با حضور مدیران و متصدیان بانک‌های عامل در محل سالن جلسات ساختمان شهید بهشتی این سازمان برگزار شد.

او گفت: در این نشست  پیرامون چگونگی تخصیص اعتبارات بانکی به پروژه‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی صنفی از محل کمک‌های فنی و اعتباری سال ۱۳۹۶ اسناد خزانه، بحث و بررسی به عمل آمد.

سلطانی گفت: طرح‌های روژان سوز غرب، دستگاه قالی‌شویی میزی تمام‌اتوماتیک متعلق ، صنایع چاپ و بسته‌بندی کرمانشاه، قیر طبیعی آرشام، تولید سیستم‌های آبیاری، دانه‌بندی شن و ماسه با عنوان پیشرو باختر، رستوران ، کابینت سازی درودگری ، تولیدی پوشاک و همچنین طرح‌های صنعتی و واحد‌های تولیدی صنفی مرتبط با بانک‌های ملی و صنعت و معدن ازلحاظ نداشتن بدهی‌های معوق، نوع تولید و مواد اولیه، نیاز منطقه به تولیدات این طرح‌ها و شرایط بانک‌های عامل موردبررسی واقع و در مورد هر یک از طرح‌های مذکور، تصمیماتی اتخاذ شد.

او گفت: در این کمیته معمولاً موضوع سرمایه‌های ثابت و در گردش طرح‌ها و مشکلات آن‌ها از حیث تسهیلات از محل کمک‌های فنی و اعتباری بررسی و در صورت نبود مشکلات قانونی مبنی بر قوانین و مقررات بانک‌ها و شرایط اجرایی و فیزیکی طرح‌ها، به آن‌ها کمک خواهد شد.

او گفت: طرح‌های دیگری که بانک‌های عامل آن‌ها صنعت و معدن و ملی هستند، لوازم ساختمانی، لوله تک جداره، رستوران و تالار پذیرایی، خیاطی، تولیدی پوشاک، تولیدی کفش، کارگاه قنادی، انواع گیرنده‌های دیجیتالی زمینی، ا=لوح فشرده، آنتن، انواع بلندگو و صفحات الکتریکی نورانی بودند.

انتهای  پیام/ز


حل مشکلات واحدهای تولیدی در استان کرمانشاه 

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.