استاندار کرمانشاه گفت : بخش خصوصی استان که شامل واحدهای صنعتی و تولیدی می شودبا وجود همه مشکلاتی که پیش روی آن ها قرار دارد سرپا ایستاده که جای قدردانی دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه ،هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه در چهل و هفتمین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی که در سرسرای جلسات استانداری برگزار شد، گفت : به دلیل همین ایستادگی و تلاش برای تولید بیشتر، وضعیت اقتصادی استان کرمانشاه بنا بر آمارهای منتشر شده وضعیت بسیار بهترین نسبت به قبل پیدا کرده است.

وی گفت : یکی از ثمرات پای کار بودن واحدهای تولیدی و البته تلاش شبانه روزی مدیران دستگاه‌های اجرایی کاهش قابل توجه نرخ بیکاری استان بوده که طی ۲ سال اخیر تداوم داشته است.

بازوند تصریح کرد: همدلی، همگرایی و ایمان به این موضوع که می‌توان بر مشکلات پیش رو غلبه کرد باعث شده تا کرمانشاه در هر فصل شاهد کاهش نرخ بیکاری باشد به گونه‌ای که این کاهش از بسیاری استان‌های دیگر و متوسط کشوری نیز بیشتر بوده است.

استاندار کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه اقتصاد کشور ما بانک محور است، گفت: بانک‌ها نقش غیرقابل کتمانی در رونق تولید و شکوفایی واحدهای اقتصادی می‌توانند ایفا کنند.

وی با بیان اینکه بانک صنعت و معدن از جمله بانک‌های تخصصی در حوزه صنعت و تولید است، افزود: این بانک تاکنون همکاری بسیار خوبی با بخش صنعتی و تولیدی استان داشته و مدیریت شعب این بانک در کرمانشاه نیز جزو مدیران موفق و همراه بوده است.

بازوند در پایان سفر مدیرعامل بانک صنعت و معدن به استان کرمانشاه را نیز به فال نیک گرفت و گفت: در این سفر از چندین طرح و واحد صنعتی بازدید و آقای مهری از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفت و انتظار می‌رود تا نسبت به حل مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کند .

 

 

انتهای پیام/د

ایستادگی و تلاش برای تولید بیشتر

 

برچسب ها: استانداری ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.