مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری گفت: از ابتدای هفته تا دیروز،نسبت به هفته‌ی گذشته بین ۱۰ تا ۱۵ درصد، افزایش مسافر در قطار شهری داشته ایم.

افزایش حجم مسافران قطار شهری/افزایش قیمت بنزین، وسایل نقلیه وحید مبین مقدم مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ، گفت: در پنج روز ابتدای هفته حدود ۱۱۰ هزار نفر مسافر جا به جا کرده ایم.

او ادامه داد: بر این اساس جا به جایی مسافران به وسیله‌ی قطار شهری از هفته‌ی گذشته تا دیروز در روز شنبه هفته‌ی گذشته ۲۱۴ هزار نفر و شنبه‌ی این هفته به ۲۳۳ هزار نفر رسیده  و روزهای دیگر نیز با همین روند افزایشی روبرو بوده است.

مدیر عامل شرکت بهره برداری قطار شهری گفت: به طور روزانه در خط ۱ قطار شهری ۳۵۶ اعزام داشته ایم که با توجه به افزایش حجم مسافران ۱۲ اعزام دیگر هم به خط ۱ اضافه کرده ایم.

مبین مقدم افزود: در ساعات شلوغی شهر فواصل زمانی حرکت قطار شهری برای جابه جایی مسافران به حداکثر ۶ دقیقه رسیده است این گونه که از ساعت ۶ تا ۸ صبح ۵ دقیقه، از ۸ تا ۱۳ بعدازظهر ۶ دقیقه، از ۱۳ تا ۲۰ شب ۴/۵دقیقه و همچنین از ساعت ۲۰ تا ۲۲ فواصل حرکت قطار شهری به ۵ دقیقه می‌رسد.
 
انتهای پیام//ی.ج
 

 افزایش استفاده  از قطار شهری در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار