عسگری بابیان اینکه همکاری بانک‌ها در رونق تولید نقش مؤثر دارد، گفت: روند پرداخت تسهیلات در بانک‌های استان بسیار کند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حشمت‌الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان در یک‌صد و نود و هفتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان بابیان اینکه روند پرداخت تسهیلات در برخی از بانک‌های عامل بسیار کند است، گفت: با توجه به اینکه بانک‌ها نقش مؤثری در رونق تولید ایفا می‌کنند لذا این کندی پرداخت نیاز به بازنگری، اصلاح، رسیدگی دارد.

او بابیان اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ سطح استان سمنان نیز تاکنون، تمامی منابع درآمدی خود را به خارج از استان انتقال دادند، افزود: این روندی که بار‌ها به آن نیز اشاره شد به اقتصاد استان ضربه وارد می‌کند لذا باید به این مهم توجه ویژه شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه باید از هرگونه خروج منابع از استان به‌صورت جدی جلوگیری شود، ابراز داشت: برای پویایی اقتصاد شهر‌های استان باید منابع درآمدی در همان شهر به مصرف برسد لذا بر این اصل به رسیدگی جدی تأکید می‌شود.

عسگری بابیان اینکه افزایش منابع درآمدی استان سمنان، افزایش و تقویت بودجه و درنهایت نیز تقویت و تکمیل پروژه‌ها را به همراه خواهد داشت، تصریح کرد: با توجه به در نظر گرفتن این اصل باید کوشید تا منابع درآمدی در داخل استان به کار گرفته شود.

او بابیان اینکه در بحث خود اظهاری مالیات در استان سمنان باید توجه جدی صورت گیرد، افزود: باید این مسئله فرهنگ‌سازی و نوعی آموزش در آن به کار رود و قطعاً آگاهی مردم باعث خواهد شد تا مردم رغبت بیشتری به پرداخت مالیات داشته باشند.

انتهای پیام/ح

منابع درآمدی استان سمنان در داخل استان به کار گرفته شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار