استاندار کرمانشاه گفت: نقش اصناف در همه صحنه‌ها و در دفاع از انقلاب اسلامی پررنگ بوده و این انقلاب متعلق به مردم، اصناف و بازاریان است.

نقش اصناف در دفاع از انقلاب اسلامی پررنگ بوده استبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  هوشنگ بازوند در جلسه با دست اندرکاران اتاق اصناف استان  بیان کرد: اصناف و بازاریان همواره در کنار مردم برای پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی تلاش و جدیت داشته اند که این عمل و تاثیرگذاری آن‌ها در پیروزی انقلاب تاثیربسزایی داشت.

او افزود: بازاریان همیشه با کار جهادی و انقلابی در تنظیم بازار و تأمین کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم علاوه بر تلاش همیشگی، رشادت‌های مضاعف و قابل تقدیری نیز داشته اند و بازاریان به عنوان صاحب و مالک اصلی انقلاب در حل مشکلات با مشارکت جدی و فعال سهم مهم و چشمگیری بر عهده دارند.

بازوند خاطرنشان ساخت: فرآیند افزایش نرخ بنزین با کارشناسی انجام شد و هدف اصلی برخورداری ۶۰ میلیون نفر از یارانه‌های حمایتی است که دولت به صورت منظم به ۱۸ میلیون خانوار و تقریبا ۸۰ درصد جامعه پرداخت خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه  بیان کرد: مردم به دلیل درآمد پایین با مشکلاتی برای تأمین هزینه‌های اولیه زندگی مواجه هستند و هدفمند کردن نظام پرداخت یارانه‌ها ضرورت دارد.

مقام ارشد استان در ادامه ضمن اشاره به برخورداری ۲۲ برابری دهک‌های بالاتر نسبت به دهک‌های اول و دوم بیان داشت: دولت علاوه بر یارانه فعلی؛ طرح تحول سلامت و سایر یارانه‌های پنهان از محل افزایش قیمت بنزین نیز یارانه‌های حمایتی خانوار‌ها را نیز واریز خواهد کرد که بخشی از مشکلات دهک‌های پایین حل شود.

استاندار کرمانشاه در خصوص شیوه اعتراض‌های صورت گرفته نسبت به افزایش قیمت افزایش بنزین اظهار داشت: اغتشاش و تخریب اموال مردم و دولت بر اساس فرمایش مقام معظم رهبری کار مردم نیست و کار اشرار است و خوشبختانه مردم ولایت مدار و شهید پرور استان کرمانشاه با هوشیاری و بصیرت راه خود را از این اغتشاشگران جدا کردند.

او با اشاره به اهداف دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیان کرد: دشمنان در طول سال‌های پس از پیرزوی انقلاب اسلامی برای پیشبرد برنامه‌های خود از هیچ دسیسه و توطئه‌ای به منظور ایجاد شکاف بین مردم دریغ نکرده اند، اما همواره با اتحاد و یکپارچگی ملت با شکست روبرو شده اند.

استاندار کرمانشاه بیان داشت: باید به یاد داشته باشیم که بیگانگان هرگز پیشرفت و توسعه کشور را نخواسته اند و ما باید با اتکاه توان و ظرفیت‌های داخلی به دنبال توسعه و پیشرفت ایران اسلامی باشیم.

بازوند ضمن تقدیر و تشکر از نقش فعال و موثر بازاریان و اصناف در کاهش اثرات تورمی این طرح و کنترل قیمت‌ها گفت: در شرایط فعلی همه موظف به جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و کنترل بازار هستیم و نباید اجازه دهیم که افرادی در جامعه بخواهند با گران کردن اجناس و خدمات به دنبال اخلال در بازار باشند.

انتهای  پیام/ز

 

نقش فعال و موثر بازاریان و اصناف در کاهش  تورم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.