سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: بیشتر بازی‌های این فصل را با نتیجه یک بر صفر می‌بریم و این نشان می‌دهد که زرنگ بازی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان  درباره صدرنشینی تیمش در رقابت‌های لیگ برتر اظهار کرد: زحمت زیادی برای اینکه این تیم به صدر جدول برسد، کشیده شده است. پایه کار تیم ما از پارسال پی‌ریزی شد و به معنای واقعی یک تیم بودیم. مشکلات مالی زیادی را پشت سر گذاشتیم، اما با آمدن فرهاد حمیداوی مشکلات مالی تیم حل شد.

گل‌محمدی: شهرخودرو نسبت به پارسال زرنگ‌تر شده است/ درباره تیم ملی، فدراسیون بهترین تصمیم گیرنده است

کسی حاضر به سرمایه‌گذاری در فوتبال نیست

گل‌محمدی ادامه داد: کسی حاضر نیست در این وضعیت، به فوتبال بیاید و خرج کند. اما با توجه به علاقه‌ای که حمیداوی به فوتبال داشت، بدون هیچ چشم‌داشتی این کار را انجام داد.   بخش خصوصی هیچ درآمدی از فوتبال و تبلیغات آن ندارد. از او تشکر می‌کنم و همچنین مسئولان استانی که سال گذشته کمک بسیار زیادی را انجام دادند. خدا را شاکرم که سهمیه آسیایی را گرفتیم و در جدول چهارم شدیم. امسال هم با توجه به از از دست دادن چند بازیکن در برخی از پُست‌ها، بازیکنان خوبی را در آن پست‌ها جذب کردیم که فکر می‌کنم موفق بودیم.


بیشتر بخوانید: غیبت ملی پوشان تراکتور برابر تیم شهرخودرو


تیم‌های مقابل، با یازده نفر دفاع می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو گفت: شرایط امسال به گونه‌ای است که وقتی تیم‌های مقابل رو در روی ما قرار می‌گیرند، دقیقا با ۱۱ بازیکن به دفاع کردن می‌پردازند. این اتفاق به خصوص در بازی‌های خانگی ما رخ می‌دهد. تیم‌ها آنالیز خوبی از تیم ما دارند و به صورت فشرده مقابل ما بازی می‌کنند.  

گل‌محمدی: شهرخودرو نسبت به پارسال زرنگ‌تر شده است/ درباره تیم ملی، فدراسیون بهترین تصمیم گیرنده است

در موقعیت‌سازی کمی ضعیف‌تر شدیم

او درباره تفاوت تیم امسال شهرخودرو با تیم پارسال گفت: امسال در موقعیت سازی کمی ضعیف‌تر ظاهر شدیم. اما امسال چیزی که خوب یاد گرفتیم، بردن است. وقتی گل می‌زنیم، به خوبی از آن دفاع می‌کنیم. امسال به خوبی این کار را می‌کنیم و هنوز جای پیشرفت داریم.

بازی‌های سختی مقابل مدعیان قهرمانی داریم

گل‌محمدی با اشاره به بازی‌های سخت باقی مانده تیمش گفت: ما هنوز بازی‌های سختی مقابل استقلال و سپاهان و تراکتور داریم. بازی‌های سختی مقابل مدعیان قهرمانی داریم. این بازی‌ها محک خوبی برای تیم ما و فرصتی مناسب برای جوانان تیم‌مان است. باید بتوانیم در این بازی‌ها پیشرفت داشته باشیم و از این چالش‌ها استفاده کنیم. 

گل‌محمدی: شهرخودرو نسبت به پارسال زرنگ‌تر شده است/ درباره تیم ملی، فدراسیون بهترین تصمیم گیرنده است


بیشتر بخوانید: با کسی که حرفی به گل‌محمدی زده، برخورد می‌کنم/ قهرمانی شهرخودرو دور از دسترس نخواهد بود


تیم‌مان نسبت به پارسال کمی زرنگ‌تر شده است

او ادامه داد: بچه‌ها ما نسبت به پارسال  کمی فرصت طلب شدند. زرنگ‌تر فوتبال بازی می‌کنند و این نکته مثبت تیم ماست. بسیاری از بازی‌های مان را با نتیجه یک بر صفر پشت سر گذاشتیم. این نشان می‌دهد که از لحاظ ذهنی پیشرفت کردیم و می‌توانیم از گل زده مان استفاده کنیم.

زمین تمرین جدیدی در اختیار ما قرار می‌گیرد

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو درمورد حضور تیمش در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا و حمایت‌هایی که از این تیم می‌شود، بیان کرد: در بحث امکانات کمی مشکل داریم. البته مدیرکل تربیت بدنی به ما قول دادند که زمین ثامن الائمه را در اختیار ما قرار بدهند. از این خبر بسیار خوشحال شدم. آستان قدس هم زمین شماره ۲ ورزشگاه امام رضا (ع) را هم در اختیار تیم ما قرار خواهد داد و در آینده نزدیک از این زمین هم استفاده خواهیم کرد. مشکل سخت افزاری و زمین تمرین یکی از مشکلات تیم ماست. با این فوتبالی که ارائه می‌دهیم، در زمین تمرینی که مناسب نباشد، نمی‌توانیم خود را آماده کنیم. در آغاز نیم فصل دوم پارسال به مشکلات بزرگی برخورد کردیم و خیلی از امتیازات را به همین دلیل از دست دادیم. 

گل‌محمدی: شهرخودرو نسبت به پارسال زرنگ‌تر شده است/ درباره تیم ملی، فدراسیون بهترین تصمیم گیرنده است


بیشتر بخوانید: شهر خودرو یک - گل گهر صفر/ شاگردان گل محمدی صدر نشین شدند


باید از تیم ملی حمایت کرد

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال کشورمان درباره وضعیت این روز‌های تیم ملی عنوان کرد: برای تیم ملی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. بهترین تصمیم برای موفقیت تیم ملی را فدراسیون فوتبال می‌گیرد. ما هم وظیفه داریم که حمایت کنیم چرا که بردن بحرین و عراق در ایران، کار سختی نیست.این کار احتیاج به حمایت دارد و اصلا نشدنی نیست. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار