فرهاد حمیداوی:‌ هنوز با گل‌محمدی صحبت نکردم، اما با کسی که حرفی به او زده، برخورد می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه شهرخودرو خراسان درباره برتری تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان و صعود به صدر جدول لیگ برتر اظهار کرد: خوشحالم و در استان خراسان همه مثل من این احساس را دارند. کادر فنی و در راس آن یحیی گل‌محمدی، بازیکنان و هواداران امروز نتیجه گرفتند.

با کسی که حرفی به گل‌محمدی زده، برخورد می‌کنم/ قهرمانی شهرخودرو دور از دسترس نخواهد بود

حمیداوی درباره این که شهرخودرو برای قهرمانی در لیگ امسال بسته شده است، عنوان بیان کرد: یک مجموعه می‌تواند باعث موفقیت شود. فوتبالی که یحیی و تیمش ارائه می‌دهند، برای هواداران چشم نواز و دلنشین است. با این فوتبالی که تیم بازی می‌کند، قهرمانی، دور از دسترس نخواهد بود.

 مالک باشگاه شهرخودرو درخصوص صحبت‌های جنجالی گل‌محمدی در پایان بازی با گل‌گهر گفت: هنوز فرصتی برای صحبت کردن با گل‌محمدی پیدا نکردم. از روزی که به مشهد آمدم و مالکیت باشگاه را به عهده گرفتم، کسی را به باشگاه نیاوردم و از مدیر عامل تا کادر باشگاه همان افراد سابق بودند.


بیشتر بخوانید: شهر خودرو یک - گل گهر صفر/ شاگردان گل محمدی صدر نشین شدند


او ادامه داد: شاید یحیی امروز چیزی شنیده و من اطلاعی از آن ندارم. این موضوع نجابت و اخلاق گل‌محمدی را نشان می‌دهد و حتما با کسی که حرفی به گل‌محمدی زده است، برخورد می‌کنم. مطمئن هستم که قبل از من، مدیرعامل این برخورد را انجام می‌دهد.

حمیداوی درمورد بدقولی‌های مسدولان استانی گفت: در پایان فصل گذشته ۲ قول به گل‌محمدی داده شد. ابتدا تهیه زمین تمرین در مشهد بود و دومی پاداش آسیایی شدن تیم. هیچ کدام عملی نشده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از لیگ برتر فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار