مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت: این استان آذر سال جاری میزبان اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک غرب کشور است.

اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک به میزبانی کردستان برگزار می شودبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، سید جمیل احمدی روز شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: اولین رویداد استارت آپی در حوزه مد و پوشاک از تاریخ ۲۰ تا ۲۲ آذرماه سال‌جاری در حوزه‌های طراحی لباس، برندینگ و بازاریابی، تولید صنایع پوشاک، مد و لباس و صنایع وابسته با حضور شرکت کنندگانی از استان‌های آذربایجان غربی، زنجان، کرمانشاه، کردستان و همدان برگزار می‌شود.

او هدف از برگزاری این رویداد را حمایت از تولید داخلی با تکیه بر رونق تولید و حمایت از تولید کنندگان داخلی در حوزه پوشاک اعلام کرد و گفت: با توجه به ظرفیت و پتانسیل موجود در سطح استان کردستان در حوزه پوشاک و صنایع وابسته به آن این اداره کل با همکاری یکی آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای  و مجموعه تولیدی دوخت اقدام به برگزاری اولین رویداد استارت آپ ویکند صنایع پوشاک غرب کشور می‌کند.

احمدی اظهار داشت: سه روز تلاش، تیم سازی و کارآفرینی در حوزه پوشاک می‌تواند علاوه بر توسعه دیدگاه‌های جدید در حوزه پوشاک، زمینه لازم در ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این بخش را به همراه داشته باشد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان از حمایت از ایده‌های برتر این رویداد استارت آپی خبر داد و گفت: افرادی که دارای ایده‌های اجرایی و عملیاتی باشند مورد حمایت قرار گرفته و از آن‌ها با اهدای لوح تقدیر و تندیس استارت آپ تجلیل می‌شوند.

او افزود: علاقمندان به شرکت در این رویداد استارت آپی می‌توانند با مراجعه به وب سایت اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کردستان به نشانی:www.kurdtvto.ir نسبت به ثبت نام و شرکت در این رویداد کمک نوآور اقدام کنند.

انتهای پیام/ج

برگزاری اولین رویداد  استارت آپی حوزه مد و پوشاک در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.