اخبار ورزشی قزوین را در روز یکشنبه بیستم و ششم آبان ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز یکشنبه بیستم و ششم آبان ماه، شاهد خبر‌هایی از تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین فردا به میدان می‌رود،رقابت‌های دو و میدانی صحرانوردی استان برگزار شد و قزوین قهرمان دوک مو هاپکیدو قهرمانی کشور شد،هستید.

تیم بسکتبال شورا و شهرداری قزوین فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور و در بازی هفته پنجم، تیم بسکتبال شورا و شرهداری قزوین در خانه برابر مس کرمان صف آرایی می‌کند.

این بازی فردا ساعت ۱۶ در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

رقابت‌های دو و میدانی صحرانوردی استان برگزار شد

درپایان این رقابت‌ها دررده سنی بزرگسالان این رقابت‌ها بهرام سیمیاری و محمد حسین مظفر نیکو، در رده نونهالان جمال نصری، محمد حسین مهدی و ابوالفضل اسدی، در رده نوجوانان مهدی رستمی، سعید افشار نجفی و امیر حسین سیاهکلی و در رده جوانان محمد رستمی، محمد مظفر نیکو و محمد، ولی بیگی مقام‌های برتر را به دست آوردند.

مسابقات دو و میدانی صحرانوردی استان در شهرک مهرگان برگزار شد.

قزوین قهرمان دوک مو هاپکیدو قهرمانی کشور شد

در پایان این رقابت‌ها در بخش مردان، تیم‌های قزوین، البرز و گیلان اول تا سوم شدند. در بخش بانوان هم تیم‌های الف قزوین، فارس و قزوین ب مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

این مسابقات با شرکت ۲۱۰ ورزشکاردر بخش مبارزه، دفاع شخصی، سلاح، پرش از روی موانع و شکستن اجسام به مدت سه روز در سالن شهید رجایی قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار