اخبار ورزشی قزوین را در روز پنجشنبه بیستم وسوم آبان ماه، در بسته ورزشی قزوین مشاهده کنید.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، در بسته اخبار ورزشی امروز پنجشنبه بیستم وسوم آبان ماه، شاهد خبر‌هایی از تیم فوتبال امید کاسپین فردا به میدان می‌رود،برد و باخت نمایندگان استان در لیگ یک فوتسال کشور،قهرمانی تنیس باز استان در تور ایرانی،هندبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی،دومین انتخابات مجمع سازمان‌های مردم نهاد استان برگزار شد،درخشش دختران استان در رقابت‌های قایقرانی و تاکستان میزبان مرحله سوم لیگ برتر رول بال بانوان کشور هستید.

تیم فوتبال امید کاسپین فردا به میدان می‌رود

در ادامه رقابت‌های لیگ یک فوتبال امید‌های کشور، تیم امید‌های کاسپین به دنبال قهرمانی در نیم فصل در بازی هفته پنجم فردا در خانه برابر علم و ادب تبریز صف آرایی می‌کند.

این بازی ساعت ۱۴:۰۰ در ورزشگاه ۱۵ هزارنفری سردار آزادگان برگزار می‌شود.

برد و باخت نمایندگان استان در لیگ یک فوتسال کشور

در پایان بازی‌های هفته هشتم لیگ یک فوتسال باشگاه‌های کشور، تیم شهرداری قزوین در بازی خانگی با نتیجه ۴ بر ۲ اسپیناس زنجان را شکست داد.

در دیگر بازی کراپ الوند در بازی خارج از خانه ۶-۲ بازی را به میزبان خود آرنوش کاشان واگذار کرد.

قهرمانی تنیس باز استان در تور ایرانی

در پایان رقابت‌های دور دوم تنیس روی میز تور ایرانی بزرگسالان، حمید رضا طاهرخانی تنیس باز قزوینی با شکست حریفان به مقام قهرمانی دست یافت.طاهرخانی با شکست محمدعلی روئین تن از فارس برای دومین بار متوالی در سال ۹۸ سکوی قهرمانی جام خلیج فارس را فتح کرد.

حیدر جلیلوند بعنوان مربی هدایت طاهرخانی را بر عهده داشت،این رقابت‌ها در تهران برگزار شد.

هندبالیست قزوینی در اردوی تیم ملی

سعید علی اکبری از قزوین به اردوی آماده سازی تیم ملی هندبال نوجوانان دعوت شد.

اردوی پنجم تیم ملی نوجوانان از امروز آغاز و تا ۳ آذر در شاهرود پیگیری می‌شود.

دومین انتخابات مجمع سازمان‌های مردم نهاد استان برگزار شد

در پایان این مجمع که به ریاست عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان و با حضور دبیران و نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان برگزار شد، ۲۲ کاندیدا با هم رقابت کردند که پس از رای گیری؛ ۹ عضو جدید بهمراه ۴ عضو علی البدل مجمع سازمان‌های مردم نهاد استان انتخاب و معرفی شدند.

سالن باغستان جهاد کشاورزی میزبان این مجمع بود.

درخشش دختران استان در رقابت‌های قایقرانی

در پایان مسابقات قایقرانی اسلالوم بانوان قهرمانی، در کانو زیر ۱۲ سال، نگار محمدی زاده از قزوین نایب قهرمان شد، در کانو زیر ۱۴ سال آنیتا افشاری از قزوین سوم شد و در کانو زیر ۱۶ سال نگار صادقی از قزوین عنوان قهرمانی را به دست آورد.

تیم استان با ترکیب نگار صادقی، دینا اباذری، محدثه آذربایجانی، نگار محمدی زاده، یلدا پناهی، خاطره فرجی، آنیتا افشاری، مرضیه کوهستانی، زهرا شیخی، زینب مهرآزما، ریحانه محمودی وبا هدایت مه نوش مهرنگار و مهدیه ریاضی و سرپرستی فائزه چگینی موفق به کسب نایب قهرمانی تیمی این دوره از مسابقات شدند.

این رقابت‌ها با حضور١٦ استان و ٦٠ ورزشکار به میزبانی هیات قایقرانی یاسوج برگزار شد.

تاکستان میزبان مرحله سوم لیگ برتر رول بال بانوان کشور

در این مرحله تیم‌های غفاری تاکستان، هیئت اسکیت تهران، هیئت اسکیت اصفهان، اونیک بیرجند، هیئت اسکیت قم و هیئت اسکیت کرمان با هم رقابت می‌کنند.

مرحله سوم لیگ برتر رول بال بانوان کشور امروز و فردا در تاکستان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/چ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.