معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی گفت: افزایش قیمت هرگونه کالا و خدمات به بهانه افزایش قیمت بنزین ممنوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، عابدی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در ستاد تنظیم بازار استان گفت: هیچ بهانه ای برای افزایش قیمت ها متاثر از قیمت بنزین پذیرفته نیست

او افزود: این افزایش نیز پس از سال ها و با تصمیم قوای سه گانه اتخاذ شده است و این افزایش قیمت به صورت ارائه سبد حمایتی به اقشار نیازمند و دهک های پایین جامعه برمی گردد.

عابدی مجوزهای افزایش قیمت پیشین را باطل اعلام کرد و اظهار کرد: در همین راستا تمام طرح های نظارت مستمر بر بازار با همکاری دستگاههای نظارتی از جمله اداره کل صنعت معدن و تجارت، تعزیرات حکومتی، اداره کل بازرسی استان و غیره تشدید می شود .

 معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری در ستاد تنظیم بازار استان ادامه داد:  این دستگاهها موظفند با بهره گیری از سامانه های دریافت گزارشات و شکایات مردمی و تشکیل گشت های مشترک بر بازار کالا و خدمات در استان نظارت مستمر داشته باشند و با متخلفان برخورد قانونی کنند.

او تصریح کرد: به لحاظ وجود کالا در بازار هیچ گونه کمبودی نداریم و ذخیره کالاهای اساسی در انبارهای استان نیز، وضعیت مطلوب است و نخواهیم گذاشت مردم با کمبود کالایی در بازار مواجه شوند‌ و پیش از نیاز بازار متناسب با شرایط تصمیم گیری خواهیم کرد.

انتهای پیام / ط ا

نظارت مستمر بر قیمت کالا ها

برچسب ها: استانداری ، بازار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار