استان سمنان سهم ۲.۲ درصدی از حمل و نقل کالا در کشور را داراست و از این لحاظ در جایگاه چهاردهم کشور قرار دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، عرفانی تبار رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: استان سمنان سهم ۲.۲ درصدی از حمل و نقل کالا در کشور را داراست و از این لحاظ در جایگاه چهاردهم کشور قرار دارد.

او از تشدید کنترل بر فعالیت ناوگان جاده‌ای حمل و نقل کالا در محور‌های مواصلاتی استان سمنان خبر داد و افزود: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده به منظور افزایش نظارت بر حمل و نقل جاده‌ای کالا با همکاری صنوف حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه استان، تردد ناوگان حمل و نقل جاده‌ای کالا در محور‌های مواصلاتی استان بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی کنترل می‌گردد.

رئیس اداره حمل و نقل کالای اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با توجه به اینکه یکی از معضلات در این بخش جابجایی کالا بدون استفاده از بارنامه است، گفت: در راستای شفاف سازی و جلوگیری از جابجایی خارج از شبکه حمل و نقل جاده‌ای کالا، بر اساس ضوابط و مقررات هرگونه عملیات حمل و نقل می‌بایست تحت صحابت بارنامه انجام گرفته و با متخلفین برخورد قانونی انجام می‌گیرد.

عرفانی تبار اضافه کرد: بمنظور تسهیل در ارائه خدمات و ساماندهی حمل و نقل محمولات معدنی در مراکز عمده تولید بار و معادن دورافتاده استان، اقداماتی از سوی این اداره کل برای اخذ بارنامه انجام گرفته است.

منبع: خبرگزاری فارس 

انتهای پیام / م

تشدید کنترل برفعالیت ناوگان جاده‌ای حمل و نقل کالا در محور‌های مواصلاتی استان سمنان

برچسب ها: صادرات ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.