به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته خبری، گلچینی از پربازدیدترین اخبار گروه وبگردی را مشاهده می‌کنید؛ با ما همراه باشید.

روش‌های عجیب طالبان برای کسب درآمد / زیر و بم بزرگترین مرکز نوسازی نزاجا / سیر تا پیاز فعالسازی رمز دوم پویا / شیطان شرق پایتخت به بیش از ۱۰۰ سال حبس محکوم شد


روش‌های عجیب طالبان برای کسب درآمد/ این تروریست‌ها سالی چقدر به جیب می‌زنند؟
گروهک تروریستی طالبان ۱۸ سال پس از سقوط حکومتشان و ۸ سال بعد هلاکت بن‌لادن هنوز رویای تجدید حیات دارند.


زیر و بم بزرگترین مرکز نوسازی نزاجا/ اینجا تجهیزات رزم زمینی ارتش جان دوباره می‌گیرند+ تصاویر
فرماندهی تولید، بهینه سازی و نوسازی شهید زرهرن نیروی زمینی ارتش اکنون به یکی از پویاترین مجموعه‌های صنعتی دفاعی کشور تبدیل شده است.


سیر تا پیاز فعالسازی رمز دوم پویا
با اجباری شدن استفاده از رمز دوم پویا از ابتدای دی ماه افراد باید از روش‌های مختلف برای دریافت رمز استفاده کنند تا برای انجام تراکنش‌های بانکی با مشکل روبه‌رو نشوند.


شیطان شرق پایتخت به بیش از ۱۰۰ سال حبس محکوم شد + جزئیات
مرد جوان که پنج زن را در شرق تهران در ارابه شیطانی اش گرفتار کرده و آن‌ها را آزار داده بود، دیروز به ۱۴۰ سال زندان محکوم شد.


زن جوان: رویای زندگی در شهر مرا به گرداب بدبختی کشاند/ امروز مرا خیابانی خطاب می‌کنند
زنی با پشیمانی از نتیجه رویای زندگی در شهر و روزگار سیاهی که بر سرش آمد دردل کرد.


گم‌شدن حلقه عروسی منجر به کشف گنج شد!
مرد جوان به همراه دوستش به دنبال حلقه عروسی مفقود شده خود می‌گشت، موفق شد تعداد زیادی سکه قدیمی پیدا کند که تاریخشان به بیش از ۵۰۰ سال پیش باز می‌گردد.


وقتی شاه مخلوع هم بازیچه دست «BBC» می‌شود! + عکس
بی‌بی‌سی فارسی، که همواره ادعا می‌کند سیاست هایش مستقل از سیاست‌های انگلیس و آمریکاست، در قبال محمدرضا پهلوی، کاملا با سیاست‌های آمریکا همراهی کرده است.


حجاب نماینده سازمان ملل در دیدار با آیت الله سیستانی + تصاویر
نماینده ویژه سازمان ملل پس از دیدار با آیت‌الله سیستانی مرجع عالی قدر دینی در این کشور گفت: توصیه‌هایی را به دولت عراق ارائه کردیم و اکنون زمان آن رسیده که دولت چیزی را به مردم ارائه کند.


مرگ غیرمنتظره بیمار بر اثر زمین‌خوردن در «آی سی یو»
مرد میانسال که به‌خاطر عمل جراحی قلب در بیمارستان بستری بود، بر اثر زمین خوردن و برخورد سرش با ستون بخش آی‌سی‌یو جان باخت.


ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه/ آغاز بارش باران و برف در ۱۴ استان
سازمان هواشناسی کشور با اعلام ورود سامانه بارشی به غرب کشور در روز جمعه از بارش باران و برف در ۱۴ استان از جمله تهران خبر داد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار