محمدزاده گفت: در واقع یکی از رسالت‌های ما ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه است و در این راستا ۲۲ قرارداد بزرگ بین وزارت نفت و مجموعه‌های دانشگاهی و مهندسی منعقد شده است.

برنامه// در کشور ما ذخایر نفت و گاز فراوانی وجود داردبه گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید محمدزاده معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت در امضای تفاهم نامه که بین وزارت نفت و سازمان مهندسی معدن، اظهار کرد: در کشور ما ذخایر نفت و گاز فراوانی وجود دارد که اگر بخواهیم از آن‌ها بهره‌برداری کنیم باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی از ظرفیت‌های داخلی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: ما در وزارت نفت قصد داریم تا از ظرفیت‌های علمی مهندسان ایرانی استفاده کنیم و شاهد رویداد‌های جدیدی هستیم. در واقع یکی از رسالت‌های ما ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه است و در این راستا ۲۲ قرارداد بزرگ بین وزارت نفت و مجموعه‌های دانشگاهی و مهندسی منعقد شده است که ۵ قرارداد بزرگ در حوزه اکتشاف بوده است.


بیشتر بخوانید: راه اندازی خط ریلی برای اتصال ایران به سوریه 


محمدزاده تصریح کرد: د: توان علمی در کشور وجود دارد و استفاده از ارتباطات بین نهادی می تواند به فعال سازی ظرفیت‌های داخلی کمک کند.

معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت بیان کرد: ما معتقدیم که اگر بخواهیم قدم‌های راستینی برداریم باید به چهارچوب اقتصاد مقاومتی پایبند باشیم.

محمدزاده با تاکید بر اینکه ارتباط ارگانیکی بین صنعت و دانشگاه ایجاد شده است تصریح کرد: امیوداریم که این ارتباط‌ها بیشتر شود تا شاهد شکوفایی در این بخش باشیم.

انتهای پیام/

باید به چهارچوب اقتصاد مقاومتی، پایبند باشیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار