وزیر نیرو گفت: با توجه به اهمیت آب و برق باید برنامه بلند مدتی در این زمینه در جهت رفع مشکلات آن تدوین شود.

لزوم تدوین برنامه بلند مدت در زمینه آب و برقبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا اردکانیان وزیر نیرو در جلسه شورای اداری مشترک شهرستان زرند و کوهبنان گفت: سعی ما در شرایط فعلی و با توجه به محدودیت‌ها و کاهش دشواری‌ها، ایجاد اشتغال، حفظ حیات موجودات زنده و زیرساخت‌های عمرانی و تدارک برنامه بلندمدت در زمینه آب و برق است.

او افزود: در زمینه آب شور اقداماتی انجام شده است و کلنگ زنی امروز نیز در همین راستا بوده است.

اردکانیان بیان داشت: تلاش‌ها در زمینه تامین آب و برق پایدار نتیجه بخش بوده است.

او افزود: در استان کرمان به طور کلی ۵۴ پروژه عمده آب و برق و آب و فاضلاب با سرمایه گذاری و اعتبار‌ی بالغ بر هیجده هزار میلیارد و دویست هزار تومان در دست اجرا است که بخشی هزینه شده است و سهم وزارت نیرو هزار هشتصد میلیارد تومان است که افتتاح می‌شوند.

وزیر نیرو با اشاره به اینکه این پروژه‌ها شامل واحد بخار، نیروگاه سیکل ترکیبی گوهران و تعدادی پروژه برق نیروگاه‌های خورشیدی، است، افزود: تصفیه خانه آب و فاضلاب که عملیات اجرایی آن امروز آغاز شد، ظرف سه سال به بهربرداری می‌رسد.

او گفت: پویش هرهفته الف ب ایران از نیمه دوم امسال آعاز شده است و قرار است هرهفته در یکی استان های کشور پروژه های مهم اب و برق افتتاح شود و براساس این پویش تا پایان امسال ۲۲۷ پروژه صنعت اب و برق با اعتبار ۳۳ هزار میلیارد تومان افتتاح می شود.

انتهای پیام/س

تلاش‌ها در زمینه تامین آب و برق پایدار نتیجه بخش بوده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار