امانی گفت: بانوان بدانند که زیر پای آن‌ها برای تصدی سمت‌های مدیریتی فرش قرمز پهن نمی‌کنند.

دعوت به جنگ بانوان برای تصدی سمت‌های مدیریتیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران در آئین بیست و یکمین انتخابات شهردار مدارس با تاکید بر اینکه امروز فرصت مغتنمی است که ما در مدرسه شاهد دور هم جمع شدیم، گفت: زمانی که ما از زیر تابلو شاهد رد می‌شویم باید خون شهدا را پاس بداریم و در کنار این اقدام با خودسازی بتوانیم آینده خوبی را برای کشور رقم بزنیم.

عضو شورای شهر تهران افزود: در کشور‌های پیشرفته مشاهده می‌کنیم که با توسعه و پیشی گرفتن در امر آموزش و پرورش آن‌ها توانستند به موفقیت دست یابند و ما نیز باید بدانیم که هر جا فرصتی برای حضور شهروندان در اختیار ما قرار گرفت از آن استفاده بهینه کنیم.

امانی با تأکید بر اینکه شهردار مدرسه کلیدی در دستان شماست، گفت: تعامل بین نهاد‌ها می‌تواند پل ارتباطی بین مدیران و شهروندان باشد و از این راه می‌توان در کنار توسعه مدارس مهارت آموزی را نیز در بین دانش آموزان تقویت کرد.


بیشتر بخوانید: شرکت ۴ هزار و ۳۶۴ دانش آموز در انتخابات شهردار مدرسه


وی ادامه داد: نسل شما نسلی مطالبه گر، پرسشگر و مسئولیت پذیر است و باید بدانید هر اقدامی که می‌خواهیم انجام دهیم، آداب خاص خود را دارد و یکی از مواردی که همواره در مورد آن مباحث گسترده‌ای انجام شده هویت نسل جوان در کشور است.

عضو شورای شهر تهران ادامه داد: اگر آموزش و پرورش مسئولیت‌های اجتماعی را به دانش آموزان یاد ندهد، در جامعه‌ای که بیشتر خانواده‌ها به سمت تک فرزندی گرایش پیدا کرده‌اند چه کسی باید به آن‌ها مهارت‌ها را آموزش دهد؟

امانی با تأکید بر اینکه شهردار مدرسه بستر آموزش است، گفت: اگر قرار است تعادل و موازنه در کشور بین زن و مرد ایجاد شود، باید از تمام فرصت‌ها استفاده بهینه کرد، زیرا دختران ما باید بدانند که قرار نیست زیر پای آن‌ها فرش قرمز پهن شود و آن‌ها را به مسئولیت اجتماعی دعوت کرد و لازم است آن‌ها از همین امروز بدانند باید برای حقوق خود بجنگند و انتخاب شهردار مدارس تمرینی برای تعامل با یکدیگر است.

عضو شورای شهر تهران در تذکری به شهردار تهران تصریح کرد: آقای حناچی باید بداند که ۳۰ درصد از پست‌های رده بالای مدیریت شهری را باید در اختیار بانوان قرار دهد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار