وزیر بهداشت گفت: امکانات مورد نیاز مرکز جامع خدمات سلامت حسن آباد مشیر، صدراباد رستاق و بیمارستان خاتم الانبیا ابرکوه تکمیل و تجهیز می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، سعید نمکی، وزیر بهداشت گفت: دستور اختصاص ۵ یونیت دندانپزشکی به مرکز جامع خدمات سلامت حسن آباد را صادر کردم که در چند نوبت تامین می‌شود، اما به زودی دو یونیت تامین می‌شود.

او با اشاره به درخواست تجهیزات و تامین نیروی متخصص در مرکز جامع خدمات سلامت صدراباد اشکذر، افزود: دستور تامین یک دستگاه آمبولانس را صادر و هم چنین با حضور متخصص لازم، یک روز در هفته موافقت شد.

نمکی با اشاره به کمبود تجهیزات بیمارستان خاتم الانبیا ابرکوه، تصریح کرد: امروز دستور خرید آن را صادر کردم و به محض آماده سازی زیرساخت، حداکثر تا دو هفته آینده آن را نصب می‌کنیم.

وزیر بهداشت با بیان اجرای طرح تحول نظام سلامت در دولت دوازدهم خاطر نشان کرد: کاهش هزینه‌های کمرشکن از جیب بیمار به خصوص در هزینه‌های بستری، توسعه زیرساخت‌ها به خصوص در نقاط کمتر برخوردار، توجه ویژه به بیماران صعب العلاج و بیماران خاص، تهیه دارو و مایحتاج مردم برای دارو‌های اساسی، ماندگاری طبیب و کادر پزشکی و پیراپزشکی در نقاط دور افتاده کشور از دستاورد‌های مهم این طرح بودند که امروز در استمرار آن طرح، شاهد توسعه بیمارستان خاتم الانبیاء ابرکوه هستیم.

انتهای پیام/ی

صحبت های وزیر بهداشت در یزد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار