رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: همزمان با سفر رئیس جمهور به استان یزد، شش پروژه بهداشتی درمانی به بهره برداری می‌رسد.

محمد رضا میرجلیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  گفت: همان طور که قبلا اعلام شده است رئیس جمهور در راس هیئتی بلند پایه روز یکشنبه ۱۹ ابان ماه وارد استان یزد می‌شود و طبق اعلام نهاد ریاست جمهوری، سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی برای افتتاح طرح‌های بهداشتی درمانی به یزد سفر می‌کند.

او با اشاره به طرح‌های بهداشتی، افزود: مرکز خدمات جامع سلامت شبانه روزی صدرآباد رستاق  با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد ادامه داد: بهره برداری از فاز یک بیمارستان خاتم الانبیا ابرکوه، بخش دیالیز تفت، بهسازی و نوسازی اورژانس بیمارستان شهید صدوقی یزد و بخش سی تی اسکن بیمارستان فاطمه الزهرا مهریز با اعتباری بیش از ۲۰۱ میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.

او ادامه داد: برای تکمیل و بهره برداری شش پروژه بهداشتی درمانی با کمک خیران و با اعتباری بالغ بر۰ ۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

میرجلیلی تصریح کرد: تعداد بیمارستان‌های استان ۲۰ باب است که ۱۳ مورد آن دولتی هستند و حدود ۶۰ درصد بیماران مراجعه کننده به مراکز درمانی و مطب‌های این استان را هموطنان سایر استان‌های کشور تشکیل می‌دهند که این موضوع نشان از اعتماد آنان و اعتبار استان یزد در عرصه پزشکی است.

انتهای پیام/ی

طرح‌های بهداشتی درمانی در یزد به بهره برداری می رسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.