مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه از پرداخت بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان تسهیلات طی دو سال اخیر در کرمانشاه خبر داد.

پرداخت بیش از ۱۹۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  مسعود خاکسار در نشست خبری امروز (۱۹ آبان) با اشاره به اینکه طی دو سال اخیر ۱۹۹ میلیارد تومان تسهیلات از دو محل زلزله و اشتغال روستایی و عشایری برای کرمانشاه در نظر گرفته شده،  گفت: از این میزان ۱۹۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان را جذب کردیم.

او ادامه داد: این تسهیلات در قالب ۵۶۷۹ فقره پرداخت شده و به احیا اشتغال و یا اشتغالزایی جدید برای ۶۰۴۵ نفر منجر شده است.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه سهم تسهیلات بخش زلزله را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: از این میزان تاکنون ۹۸ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان در قالب ۴۵۳۷ فقره و با اشتغالزایی ۴۶۵۲ نفر جذب شده است از این تسهیلات پرداختی ۴۷ میلیارد تومان با اشتغالزایی ۲۴۸۴ نفر در ثلاث باباجانی بوده است.

به گفته خاکسار، در بخش تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری نیز سهم استان کرمانشاه ۷۴ میلیارد تومان بوده که تاکنون ۷۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن در قالب ۶۵۰ فقره و با اشتغالزایی ۹۷۴ نفر پرداخت شده است.

خاکسار افزود: کرمانشاه رتبه اول کشور را در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری دارد ۲۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان نیز تسهیلات برای نهاد‌های حمایتی داریم که تاکنون ۲۱.۵ میلیارد تومان آن پرداخت شده و فقط بخشی از تسهیلات کمیته امداد باقی مانده و  بیشترین تسهیلات پرداختی را مربوط به حوزه کشاورزی، میراث فرهنگی و گردشگری، ورزش و جوانان و صنعت و معدن است.

او همچنین از راه‌اندازی ۸۶ صندوق خرد محلی در روستا‌های استان هم یاد و اعتبار تزریق شده به این صندوق‌ها طی دو سال اخیر را ۲.۵ میلیارد تومان برآورد کرد.

مدیر صندوق کارآفرینی و امید استان کرمانشاه اشاره‌ای هم به امهال تسهیلات زلزله زدگان طی دو سال اخیر داشت و ادامه داد: ۶۹۰۷ فقره تسهیلات را به ارز بیش از ۵۴ میلیارد تومان امهال کردیم و با پایان موعد امهال نیز سعی می‌کنیم با کمترین فشار اقساط را دریافت کنیم.

انتهای  پیام/ز


راه‌اندازی ۸۶ صندوق خرد محلی در روستا‌های استان کرمانشاه

 

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.