مدیر مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل گفت: بررسی اسناد توصیفی و تصویری پل خواجو در کارگاه "پل‌های تاریخی اصفهان" در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

رضوان پورعصار ، مدیر مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان گفت: وجود رودخانه زاینده‌رود بر بستر شهر تاریخی اصفهان سبب شد تا پل‌های بسیاری در این شهر ساخته شود، پل‌هایی که از دوران تاریخی بسیار دور در شهر اصفهان قرار گرفتند و شناسایی و شناساندن آن‌ها برای بقای تمدن این استان بسیار مهم است.

او افزود: مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در راستای اهداف خود شناسایی و شناساندن اصفهان را در اولویت برنامه‌ها قرار داده است.

مدیر مرکز اصفهان شناسی و خانه ملل ادامه داد: : کارگاه‌هایی در همین راستا برای شناساندن اصفهان به مردم به صورت ماهانه توسط این مرکز برگزار می‌شود.

پورعصار با اشاره به کارگاه "پل‌های تاریخی اصفهان" در مطالعات تاریخ شفاهی"، افزود: این کارگاه توسط "نیما، ولی بیک"، روز دوشنبه ۲۰ آبان ماه از ساعت ۱۷ در سالن آموزش کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود که حضور در آن برای عموم آزاد و رایگان است.

او اظهار داشت: این کارگاه با نگاه ویژه به اسناد توصیفی و تصویری در بازنمایی پل خواجو برنامه ریزی شده است که علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۲۲۴۵۱۸۴ تماس حاصل کنند.
 
انتهای پیام/ی
 

برگزاری کارگاه "پل‌های تاریخی اصفهان"

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.