استاندار اصفهان در سفر یک روزه به شهرستان نطنز پنج طرح عمرانی از جمله سالن ورزشی شهید آیت الله رئیسی را افتتاح کرد.

فرماندار نطنز گفت: با افتتاح سالن ورزشی شهید آیت الله رئیسی خواسته مردم روستا‌های فمی و متین آباد بخش بادرود بعد از ۱۰ سال برآورده می‌شود.


محمدعباس ظریفی افزود: این طرح که از مصوبه‌های سفر شهرستانی استاندار در سال گذشته بود، را اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه و با زیر بنای ۱۷۰۰ مترمربع اجرا کرده است.

او گفت: استقرار باسکول ۶۰ تنی مستقل ویژه معادن در منطقه اوره نطنز در زمینی به مساحت ۱۰۰۰ متر مربع و با بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه و با سرمایه گذاری شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی تکمیل و افتتاح شد. 


فرماندار نطنزافزود: افتتاح شرکت تولید سرکه با ظرفیت تولید سالانه ۱۵ هزار تن و حجم سرمایه گذاری ۷۰۰ میلیارد ریال یکی دیگر از طرح‌هایی است که در سفر استاندار به بهره برداری رسید.


ظریفی همچنین با شاره به افتتاح طرح توسعه مرکز خدمات جامع سلامت شهید شریفیان بادرود گفت: این طرح را دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با ۱۵ میلیارد تومان هزینه با زیر بنای ۸۱۰ متر مربع در دو طبقه اجرا کرده است.
وی به افتتاح مرحله دوم گلخانه‌های روستای عباس آباد بادرود اشاره کرد و افزود: با مشارکت مردم و حمایت دستگاه‌های دولتی، تعداد گلخانه در مرحله اول در مدت ۴ ماه از ۱۰ واحد به ۵۰ واحد رسید و در مرحله دوم به ۱۱۰ گلخانه افزایش یافته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.