پوستر رسمی S5، جدیدترین گوشی ویوو، منتشر شد +تصویر

ویوو به تازگی پوستر رسمی محصول جدید خود را در شبکه اجتماعی Weibo منتشر کرده است که اطلاعات ظاهری آن را تائید می‌کند.

پوستر رسمی S5، جدیدترین گوشی ویوو، منتشر شد +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویوو از آن دسته شرکت‌هایی است که برای رسیدن به موفقیت نقشه دارد و با درست انجام دادن آن روز به روز موفق‌تر می‌شود. این شرکت چینی نیز از استراتژی رایج کشور خود در زمینه تجارت استفاده می‌کند. این استراتژی همان فروش بیشتر با قیمت کمتر است. اکنون مدتی است که مطالبی از جدیدترین ساخته این شرکت در فضای مجازی منتشر شده است.

به تازگی گوشی Vivo S5، که بر اساس مطالب منتشر شده قرار است در ۱۴ نوامبر عرضه شود، به صورت رسمی در یک پوستر تبلیغاتی جدید به نمایش درآمده است. این پوستر طراحی این دستگاه را به نمایش گذاشته و مشخصاتی که تاکنون از آن منتشر شده را تائید می‌کند.

پوستر رسمی گوشی جدید ویوو

تصویر پوستر منتشر شده توسط ویوو شبکه اجتماعی چینی Weibo وجود یک حفره درون صفحه نمایش را تائید می‌کند. همچنین می‌توان به سادگی متوجه حاشیه‌های نازک آن نیز شد که نمایشگر را در بر گرفته‌اند. علاوه بر این‌ها پایین صفحه نمایش یک علامت لوزی شکل دیده می‌شود که به ما مکان وجود سنسور اثر انگشت را نشان می‌دهد. وجود این سنسور در صفحه نمایش به ما از استفاده شدن پنل OLED در این دستگاه جدید ویوو خبر می‌دهد.

پوستر رسمی S5، جدیدترین گوشی ویوو، منتشر شد +تصویر


بیشتر بخوانید: واقعیت افزوده و واقعیت مجازی/ فناوری‌هایی با آینده درخشان یا هیجانی زودگذر؟


در پشت این گوشی دوربین اصلی آن دیده می‌شود که در یک ماژول لوزی شکل قرار گرفته است. گوشی S5 دارای یک دوربین چهارگانه است که سه مورد از آن‌ها به شکل الماس کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و فلش LED نیز آن‌ها را در کامل شدن این شکل همراهی می‌کند. جالب این جاست که چهارمین دوربین این دستگاه زیر صفحه بیرون‌زده لوزی شکل قرار گرفته است. علاوه بر این‌ها یک متن نیز در بالای دوربین چهارگانه S5 قرار گرفته است که از عبارت « 48 megapixel» را نشان می‌دهد. این عبارت خود به تنها بسیاری از شایعاتی که پیشتر درباره دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی این دستگاه منتشر شده بود را تائید می‌کند.

این پوستر مورد دیگری از طراحی ظاهری را نیز تائید می‌کند. ما به وضوح مشاهده می‌کنیم که دکمه پاور و صدای دستگاه در سمت راست آن قرار گرفته‌اند. ویوو هنوز هیچ مشخصات رسمی از S5 غیر از دوربین آن منتشر نکرده است. اما به لطف سایت TENAA ما می‌دانیم که گوشی جدید این شرکت دارای تراشه Snapdragon 712 SoC است که با یک رم ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی همراهی می‌شود. اندازه صفحه نمایش این دستگاه ۶.۴۴ اینچ است و رزولوشنی برابر ۱۰۸۰ پیکسل دارد.

ما دقیقاً یک هفته تا پرده برداری فاصله داریم، بنابراین انتظار داریم ویوو در روز‌های منتهی به اعلام رسمی ویژگی‌های بیشتری از S5 را فاش کند.

انتهای پیام/

پوستر گوشی جدید ویوو

برچسب ها: فناوری ، ویوو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار