کوچک‌ترین دوربین فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه با کیفیت 8K در جیب شما + تصویر

شرکت KanDao از دوربین جدیدی با قابلیت فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه به نام QooCam 8K رونمایی کرد.

کوچک‌ترین دوربین فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه با کیفیت 8K در جیب شما + تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هنگامی که از دوربین‌های ۳۶۰ درجه صحبت می‌شود سریعا فکر ما به سمت Insta360، GoPro و Ricoh می‌رود. انسان‌هایی که عاشق ماجراجویی هستند یک برند دیگر به نام KanDao نیز می‌شناسند. این شرکت امروز دوربین ۳۶۰ جیبی دوم خود را معرفی کرد. این دوربین QooCam 8K نام دارد.

همانطور که از نام این محصول پیداست، این دستگاه ۵۸۹ دلاری بالاترین رزولوشن ویدیو را در کلاس خود دارد و 5.7K Insta360 One X و 5.6K GoPro Max را پشت سر می‌گذارد. این دوربین حتی می‌تواند در زمان واقعی کار‌های ترمیم ویدئو را انجام دهد. پس از آن نیز می‌توانید با استفاده از پرونده‌های پروکسی 4K کوچکتر، "ویرایش 8K اکسپرس" را بر روی تلفن خود انجام دهید.

مشخصات دوربین QooCam 8K 

با توجه به سنسور بزرگ ۱/۱.۷ اینچی ۲۰ مگاپیکسلی در هر دو طرف دوربین، QooCam 8K به طور قابل ملاحظه‌ای نسبت به رقبای خود حجیم‌تر است؛ به حدی که می‌تواند صفحه نمایش لمسی ۲.۴ اینچی OLED را در خود جای دهد که به شما امکان می‌دهد فیلم‌های پیش نمایش را ببینید و پارامتر‌ها را در حال حرکت تنظیم کنید. به همین ترتیب، یک باتری ۳۶۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع USB PD ۲.۰ وجود دارد، اما هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد ماندگاری باتری به ما نرسیده است. همچنین ۶۴ گیگابایت حافظه پردازنده به علاوه قابلیت توسعه microSD را در این دوربین به همراه اتصال WiFi و Bluetooth پیدا خواهید کرد.

کوچک‌ترین دوربین فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه با کیفیت 8K در جیب شما + تصویر


بیشتر بخوانید: آیا صفحه نمایش دوگانه قابل رقابت با مدل‌های تاشو بازار است؟


برای فیلمبرداری ۳۶۰ ویدیویی، این دوربین می‌تواند کیفیت 8K را با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه یا 4K با ۶۰ یا ۳۰ فریم در ثانیه انجام دهد. همچنین می‌توانید حالت اسلوموشن را انجام دهید که 4K با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه فیلم برداری می‌کند. همه این حالت‌ها نیز در رنگ ۱۰ بیتی هستند. البته برای پخش مستقیم از طریق تلفن شما به کیفیت 4K محدود می‌شوید. شرکت KanDao با استفاده از الگوریتم ژیروسکوپ و فانتزی شش محور خود از فیلمبرداری ویدیویی "SuperSteady" برخوردار است، بنابراین جالب است بدانید که چگونه این امر در برابر فناوری تثبیت شده مشهور FlowState Insta360 قرار می‌گیرد.

علاوه بر فیلم‌برداری ۳۶۰ درجه، QooCam 8K حالت "SuperVlog" را نیز ارائه می‌دهد که یک فیلم مسطح را در دسترس شما قرار می‌دهد؛ بنابراین به جای اینکه مجدداً از یک کلیپ ۳۶۰ استفاده نکنید، می‌توانید هنگام فیلمبرداری با استفاده از صفحه لمسی، نمای مورد نیاز خود را تنظیم کنید. به طور پیش فرض کاربران می‌توانند به راحتی با استفاده از دکمه "Q" در کنار صفحه لمسی به این حالت پرش کنند. بلاگر‌های ویدئویی همچنین از این که این دستگاه دارای یک ورودی میکرو ۳.۵ میلی‌متر است و به زودی KanDao کیت اختصاصی Micro vlog را به فروش می‌رساند خوشحال خواهند شد.

شرکت KanDao در حال انجام پیش سفارش‌های ۵۸۹ دلاری QooCam 8K است و پیش بینی می‌شود ماه دسامبر دستگاه‌ها به خریداران ارسال شوند.

انتهای پیام/

دوربین جدیدی که در جیب شما جا می‌شود

برچسب ها: فناوری ، دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار