واتس‌اپ برای رضایت هرچه بیشتر کاربران خود خدمات باکیفیت‌تری را در چت‌های گروهی ارائه می‌دهد.

ارائه خدمات بیشتر برای گریز از چت‌های گروهی آزار دهنده در واتس‌اپبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مطرح شدن برخی از صحبت‌ها در چت‌های گروهی باعث آزردگی خاطر برخی از کاربران می‌شود و از همین رو واتس‌اپ تصمیمات جدیدی را برای کنترل هرچه بیشتر و بهتر هر کدام از اعضای یک گروه در این شبکه اجتماعی اتخاذ کرده و آن را به مرحله اجرا گذاشته است.


بیشتر بخوانید: توسعه حالت تاریک واتس‌اپ برای سیستم عامل iOS + تصاویر اولیه


واتس‌ اپ با برورسانی اپلیکیشن خود ویژگی‌های جدیدی را به آن اضافه کرد. از جمله مهم‌ترین تغییرات اعمال شده در این شبکه اجتماعی روش‌هایی جدید برای گریز از مشاهده پیام‌های آزار دهنده در چت‌های گروهی است. از این پس کاربران واتس‌اپ نمی‌توانند هر کاربر دلخواهی را در گروه‌های مختلف عضو کنند و درواقع هرکس می‌تواند با مراجعه به قسمت تنظیمات و فعال کردن گزینه خاص از اضافه شدن خود به گروه‌های مختلف جلوگیری کند. 

ارائه خدمات بیشتر برای گریز از چت‌های گروهی آزار دهنده در واتس‌اپ

تنظیمات مرتبط با چت‌های گروهی، ویژگی جدید واتس‌اپ

تنظمیات جدید برای جلوگیری از عضویت خودکار در گروه‌های جدید شامل دو گزینه است یکی گزینه هیچکس(nobody) که موجب می‌شود کاربر در هیچ گروهی بدون اجازه او عضو نشود و دیگری گزینه به جز اعضای موجود در دفترچه تلفن گوشی(my contacts except) که در صورت انتخاب آن، کاربر تنها در گروه‌های عضو می‌شود که اعضای آن‌ها را می‌‌شناسد. 

حتی برای حالت my contacts except نیز تنظیماتی خاص وجود دارد و کاربر می‌تواند تنها افرادی خاص را در لیست کاربران مجاز برای اضافه کردن او به گروه‌‌های مختلف قرار دهد. به عنوان مثال شما می‌توانید توسط افراد خانوداه یا دوستان نزدیک خود در گروهی اضافه شوید ولی این امکان برای همکار شما در محل کارتان مهیا نیست.

هنوز هم‌ مانند گذشته مدیر یک گروه می‌تواند برای کاربران دلخواه خود دعوت‌نامه‌ای را در چت شخصی ارسال کند. اما تفاوت بزرگی در واتس‌اپ جدید با نسخه‌های قبلی وجود دارد که در آن حالت دعوت‌نامه ارسالی را می‌تواند نادیده گرفت و پس از مشاهده نکردن آن با گذشته سه روز از زمان ارسال به صورت خودکار حذف می‌شود. 

ارائه خدمات بیشتر برای گریز از چت‌های گروهی آزار دهنده در واتس‌اپ

واتس‌اپ نسخه بروزرسانی شده اپلیکیشن خود را برای سیستم عامل اندروید و iOS عرضه کرده است. یکی از اهداف اصلی واتس‌اپ در این برنامه ایجاد فضایی امن در این شبکه اجتماعی و جلوگیری از انتشار اخبار جعلی است. 

انتهای پیام/

واتس‌اپ از اضافه شدن کاربران به چت‌های گروهی آزار دهنده جلوگیری می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.