امام جمعه پلدختر گفت: مسئولان مشکل گرد و خاک در شهر سیل زده پلدختر را که با مواد شیمیایی همراه است، برطرف کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،  حجت الاسلام و المسلمین سید محسن موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه پلدختر اظهار داشت: حل مشکل گرد و خاک مطالبه جدی مردم به ویژه در محل تردد کامیون‌ها و انجام کار‌های کارگاهی است که متولیان امر، مانند شهرداری و سازمان آب باید در این رابطه اقدام عاجل کنند.

وی افزود: گرد و خاک در خیابان‌هایی که تردد در آن بیشتر و حجم ترافیک بالا است، موجب آزار مردم این شهر شده و مشکلات عدیده‌ای به وجود آورده است.

وی بیان کرد: مشکلات زیادی گریبانگیر مردم سیل زده این مناطق است که این مشکلات در پساسیل نیازمند مدیریت صحیح همراه با همدلی و برادری است.

حجت الاسلام موسوی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان یادآور شد: وحدت بین همه گروه‌ها و سلایق می‌تواند راهگشای مشکلات باشد.

وی اضافه کرد: مردم با حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان پاسخ دندان شکنی به استکبار به ویژه آمریکا دادند و اگر چه امروز آمریکا به گدایی مذاکره افتاده، اما این تنها به معنای تنفس مصنوعی است.

امام جمعه پلدختر ادامه داد: دشمن رفتار استکباری و وحشیگری دارد و امروز رئیس جمهور آمریکا به خاطر اینکه از رقبای خود در انتخاباب جلو بیفتد دست به هر اقدامی می‌زند و، چون موقعیت ایران را می‌داند، بحث مذاکره را پیش می‌کشد، اما مقام معظم رهبری به عنوان هادی و راهنما به مذاکره" نه"می گوید.

انتهای پیام/د

مسئولان مشکل گرد و خاک شهر پلدختر را برطرف کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.