معاون آموزش و پرورش لرستان گفت: در قالب طرح مصباح‌الهدی هر سال چند اداره‌کل در زمینه شناساندن سیره و زندگی یکی‌از ائمه به دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند که امسال فاطمه شناسی به لرستان واگذار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت مؤمنی معاون آموزش و پرورش لرستان با اشاره به این‌که آموزش و پرورش به‌تن‌هایی نمی‌تواند بار آموزش و تربیت کودکان را برعهده بگیرد و دیگر دستگاه‌ها نیز باید کمک کنند، گفت: ما در سطح وزارت، اداره‌کل و شهرستان‌ها و نواحی اداره انجمن اولیا و مربیان را داریم که در طول سال در بحث آموزش خانواده فعالیت می‌کند.

او با اشاره به فعالیت اداره قرآن، عترت و نماز در اداره‌کل آموزش و پرورش استان لرستان، اظهار کرد: توسط این اداره دوره‌های اعتقادی، امام شناسی، گفتمان مهدویت و مرجع‌شناسی در سطح استان برگزار می‌شود.

مؤمنی با اشاره به افتتاح حضور هزار نفری دانش‌آموزان در نماز جمعه، تصریح کرد: امسال طرح مصباح‌الهدی با محوریت شناخت فاطمه زهرا (س) از برنامه‌هایی است که در سطح مدارس استان و در آموزش و پرورش استان لرستان اجرا خواهد شد.

او ادامه داد: در قالب طرح مصباح‌الهدی هر سال چند اداره‌کل در زمینه شناساندن سیره و زندگی یکی‌از ائمه به دانش‌آموزان فعالیت می‌کنند که امسال فاطمه زهرا (س) شناسی به استان لرستان واگذار شده است.

انتهای پیام/م

اجرای طرح فاطمه‌شناسی در مدارس لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.