مدیر کل گمرک بازرگان گفت: محموله بزرگ قاچاق کالا به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در این گمرک کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، صادق نامدار مدیر کل گمرک بازرگان گفت: ماموران گمرک بازرگان در حین کنترل خودرو‌های خروجی و ورودی از این مرز به یک دستگاه اتوبوس مسافربری ورودی از کشور ترکیه مشکوک و آن را متوقف کردند.
 
او افزود: بعد از توقف اتوبوس و کنترل اولیه، مبنی بر مشکوک بودن آن به حمل کالای قاچاق، این اتوبوس به سامانه ایکس ری گمرک هدایت شد.
 
مدیر کل گمرک بازرگان بااشاره به کشف ۲۲ قلم کالای قاچاق از داخل این اتوبوس گفت: این کالا‌ها که به طرز ماهرانه‌ای در قسمت‌های مختلف اتوبوس مخفی شده بود در سامانه ایکس ری این گمرک کشف و ضبط شد.
 
او ارزش این ریالی کشفیات را ۲۵ میلیارد ریال  اعلام کرد.
 
نامدار انواع زیور آلات، البسه و لوازم یدکی خودرو را از جمله این کشفیات اعلام کرد و گفت: در این ارتباط یک نفر به عنوان متهم دستگیر وبه همراه اتوبوس توقیف شده، تحویل مقامات قضایی شد.
 
مرز بازرگان از مهمترین نقاط گمرک ایران است و در فاصلهٔ یک کیلومتری شهر بازرگان واقع در شهرستان ماکو در استان استان آذربایجان غربی قرار دارد که تنها مرز ۲۴ ساعته و بین‌المللی مابین ایران و ترکیه می‌باشد. نام این گذرگاه از طرف کشور ترکیه مرز گوربولاغ می‌باشد.
 
انتهای پیام/م
 

کشف محموله قاچاق در بازرگان 

برچسب ها: اخبار اقتصادی ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.