مهم‌ترین حوادث مازندران در روز پنج شنبه ۱۶ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث پنج شنبه ۱۶ آبان ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۲۶ فقره انواع سرقت در شهرستان آمل

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در راستای کاهش وقوع سرقت و مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح عملیاتی ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان آمل، به اجراء در آمد.

او افزود: با هماهنگی قضائی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری ۱۸ متهم به سرقت در عملیاتی ضربتی شدند.

سرهنگ آزادی از کشف مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه از مخفیگاه متهمان خبر داد و گفت: این افراد در تحقیقات و بازجویی‌های به عمل آمده به ۲۶ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

او همچنین از دستگیری ۱۶ معتاد متجاهر و معرفی آنان به مراکز ماده ۱۶ و کمپ‌های ترک اعتیاد خبر داد و اظهار داشت: چند تن از خرده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر و مقادیری مواد از آنان کشف و تحویل مرجع قضائی شدند.

دستگیری ۴ متهم به سرقت سیم برق در تنکابن

از شناسایی و دستگیری ۴ متهم به سرقت سیم برق و کشف ۲۳ فقره سرقت در سطح این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد صادق شاه نظری فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: یا انجام اقدامات اطلاعلاتی و تحقیقات گسترده پلیسی و با همکاری نماینده و کارشناس شرکت توزیع برق شهرستان پس از چند روز کار کارشناسی و بررسی میدانی صحنه‌های سرقت، ماموران موفق شدند، ۲ سارق حرفه‌ای سیم برق حدوداً ۴۰ ساله را که با یک دستگاه خودرو سواری پراید اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان تنکابن گفت: با شناسایی یکی از سارقان، متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه پلیس آگاهی دستگیر شدند و در تحقیقات اولیه پلیس منکر بزه انتسابی شد که در ادامه با توجه به شواهد و قرائن موجود لب به اعتراف گشوده و به سرقت ۲۳ فقره سرقت سیم برق مسی با همکاری ۳ همدستش اقرار کرد.

سرهنگ شاه نظری از شناسایی مخفیگاه هر ۴ متهم در عملیات پلیسی خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی و با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

دستگیری سارقان باطری خودرو در گلوگاه

سرهنگ حسن عنایتی گنجی فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری در شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با تلاش شبانه روزی در کمتر از ۲۴ ساعت ۲ سارق حرفه‌ای مغازه را شناسایی و در عملیاتی پلیسی وی را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه از کشف باطری‌های سرقتی خبر داد و افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری سارقان اماکن خصوصی در بهشهر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغ ها و ساختمان‌های نبمه کاره در رستمکلای بهشهر، موضوع در دستور کار ماموران کلانتری ۱۳ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های همه جانبه، سارق سابقه دار را شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شجاعی گفت: متهم در بازجویی‌های فنی پلیس به ۵ فقره سرقت از باغات و ساختمان‌های نیمه کاره در این شهرستان اعتراف کرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.