مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: مهلت ارسال آثار به سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی یزد تا تاریخ ۲۳ آبان تمدید شد.

مجید جوادیان زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی چتر زندگی با محوریت خانواده، گفت: مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره تا ۲۳ آبان ماه تمدید شد.

او با بیان اینکه جشنواره ملی چتر زندگی ۲۸ تا ۳۰ آبان ماه در یزد برگزار می‌شود، افزود: هنرمندان و گروه‌های نمایشی تا پایان روز ۲۳ آبان فرصت دارند سه نسخه از فیلم نمایش خود را بر روی دی وی دی قرار داده و به دبیرخانه این جشنواره تحویل دهند.

جوادیان زاده افزود: سامان خلیلیان، سید حسین پیغمبری و سید محمد رضا گلزاری به عنوان اعضای هیئت انتخاب آثار سومین جشنواره ملی تئاتر چتر زندگی معرفی شدند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد افزود: تکریم و پاسداشت کانون خانه و خانواده، افزایش آگاهی و دانش مردم در زمینه‌های مختلف و تزریق نشاط و پویایی به شهروندان با بهره گیری از هنر ششم از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.

انتهای پیام/ی

مهلت ارسال آثاربه جشنواره ملی تئاتر چتر زندگی تا ۲۳ آبان ماه تمدید شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.