مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: میبد یکی از کانون‌های اصلی تولید فرهنگ و هنر در طول تاریخ نقش خود را به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، مجید جوادیان زاده در نشست خبری جشنواره تئاتر استانی در میبد با اشاره به توجه ظرفیت بومی فعال در حوزه هنر، گفت: اجرای عمومی و گسترش دایره مخاطبان آثار نمایشی از اهداف  برگزاری سومین جشنواره ملی نمایش‌های خیابانی چتر زندگی  است تا این هنر را از حصار گروه‌های محدود در آوریم و در پهنه‌های گسترده اجتماعی قرار دهیم تا نقش سازنده  خود را ایفا کند.

او افزود: همه باید با توجه به هنر و تاکیدات هنرمندانه، موضوعات مربوط به هویت ایرانی و اسلامی خود را تقویت کنیم که امروزه مورد هجوم و خطر مخدوش شدن است.

جوادیان زاده با اشاره به موضوعات دیگری مانند توجه به صلح و دوستی، و موضوع نشاط اجتماعی که در دستور کار این جشنواره است، بیان داشت: مجموعه تئاتر شهر خورشید میبد با ظرفیت سالن ۲۰۰ نفره اصلی و ۱۰۰ نفره پلاتو و سالن ۷۰ نفره تمرین، شرایط بسیار خوبی را دارد.

مجید جوادیان زاده گفت: امیدواریم با همکاری همه دست اندرکاران  شاهد برگزاری هر چه بهتر این جشنواره باشیم.

سومین جشنواره ملی نمایش‌های خیابانی چتر زندگی با محوریت اهمیت خانه و خانواده در روز‌های پایانی آبان امسال، در یزد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی

نقش مهم  شهر میبد در  عرصه فرهنگ و هنر 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.