برخی رسانه‌ها مدعی شدند دولت فرانسه تصمیم گرفته به دلایلی تمام اعضای گروهک منافقین را از این کشور اخراج کند.

امروز سه‌شنبه برخی از رسانه‌های کشور به نقل از یک وب‌سایت انگلیسی اعلام کردند دولت فرانسه اخیراً تصمیم گرفته به حضور ۴۰ ساله گروهک تروریستی منافقین در این کشور پایان دهد.

پیگیریهای خبرنگار گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان نشان داد که وب‌سایت «اُدیسه‌آنلاین» خبر خود را به نقل از توییتر منتسب به «الکسی کوهلر» (Alexis Kohler) رئیس کارکنان کاخ الیزه اعلام کرده است.

در توییتیر منتسب به آلکسیس کوهلر ادعا شده که «در نشست ۲۹ اکتبر (۷ آبان) بین امانوئل مکرون و ژان ایو-لودریان (وزیر خارجه فرانسه) تصمیم گرفته شد به حضور ۴۰ ساله اعضای سازمان مجاهین خلق ایران (منافقین) در فرانسه پایان دهند؛ اخراج سران مجاهدین خلق از فرانسه موجب می‌شود در گفتگو‌ها اهرم فشار اتحادیه اروپا بر ایران برای توقف فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی بیشتر شود.»

ماجرای خبر اخراج منافقین از فرانسه چیست؟

ژرژ مالبرونو، خبرنگار روزنامه فیگارو نیز روز سه‌شنبه با بازنشر توییت منتسب به رئیس کارکنان کاخ الیزه مدعی شد: «اخراج مجاهدین خلق (منافقین) از فرانسه، احتمالا امتیازِ پاریس به تهران برای آزادی دو زندانی فرانسوی است». 

ماجرای خبر اخراج منافقین از فرانسه چیست؟

نکته قابل توجه این است که حساب توییتری منتسب به آلکسیس کوهلر رسمی و تأییدشده نیست و برخی از کاربران توییتری نیز در رسمی‌بودن این حساب توییتری ابراز تردید کرده‌اند. خبرنگار فیگارو نیز بدون هیچ توضیحی توییت خود درباره تصمیم دولت فرانسه برای خروج منافقین از این کشور را حذف کرد.

مسئولان وزارت خارجه کشورمان نیز تا این لحظه به درخواست خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان برای اعلام نظر درباره این خبر واکنشی نشان نداده‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۸:۲۷ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
اگر این خبر صحت هم داشته باشه درستش این است که منافقین از ترس اینکه بلایی که سر زم امد سررهبران اینها نیاد بدنبال این هستند که بروند کشوری دیگر مانند البانی تا دست سازمانهای اطلاعاتی ایران به آنها نرسد وگرنه فرانسه و دیگر کشورهای اروپایی از هر اهرمی برای فشار به ایران یا هرکشور دیگری جهت تامین منافع نامشروع خود استفاده میکنند
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۱۰ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
نسل وطن فروشان کنده شده چندنفرن اونارویاخودفرانسه بریزه دریایابده مااینجاکارداریم باهاشون البته پرازمیکروبن نخواستیم بریزین دریاکویه هابخورن وطن فروشان را
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۰:۱۸ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
فرانسه در حال خانه تکانیه. اول زم رو کیش کردند. حالا نوبت دار و دسته رجوی ایناست.
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۰:۱۳ ۱۵ آبان ۱۳۹۸
سلام ،

به دلیل خطرناک بودن این گروه تروریستی برای دنیا ،
محاکمه آنها در همان جا انجام شود ، تا بعد در مورد چگونگی اجرای حکم تصمیم گرفته شود .
Canada
ناشناس
۲۳:۳۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
جاهل .نادان .خام .کم سواد .بیسواد به حقوق انسان اینها اعتماد میکند .فقط از حقوق بشر باجگیری و زور گیری از کشورهای با منابع طبیعی میکنند و بس بنفع خودشون
حقوق بشری کارتی است که هر جا به سود شدن باشه .استفاده میکنند واگر به سودشون نباشد .هزار دلیل و برهان میاورند که ماست مالی کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
باسلام احتمالا متوجه شدند شلوغ شدند واقتشاش فرانسه کار همین منافقین بوده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۷ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
کشور فرانسه که ادعای حقوق بشر دارد. باید به خاطر پناه دادن و پشتیبانی و ساپورت این گروهک تروریستی منافق که باعث این همه ترور آدمهای بی گناه و ضربه به نظام و کشور در طول 40 سال شده‌اند غرامت پرداخت کند.
تحویل سران این گروهک تروریستی و پرداخت غرامت 40 سال ترور و ضربه به نظام و ملت ایران کمترین هزینه ای است که کشور فرانسه باید به مردم و ملت ایران پرداخت کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
اگه راست میگم کت بسته تحویل ایران بدن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
قضیه چی
Switzerland
سعید فروزان
۲۰:۱۸ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
از این بازی‌ها زیاد در آورده فرانسه ، منافقین را از در بیرون میکنند از دروازه وارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
به نظر من در قبال این کار اگر واقعیت داشته باشه ایران نباید حرکت مضاف به نفع فرانسه انجام بده چون در واقع کار فرانسه غیر قانونی ودر واقع گرو کشی محسوب میشه وحالا میخوان باج گیری کنن
Canada
ناشناس
۱۹:۴۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
وصع اقتصادی شون بد است .میخواهد هزینه عزاداری این فسیلی ها و زیر خاکی را بعهده نگیرد و بس
Canada
ناشناس
۱۹:۴۳ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
میخواهد هزینه قبر و مرده بازی از سرش کم بشه .چونکه همه عجوزه ایند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۹:۰۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
اگر ایران به یک گروهک این چنینی که در فرانسه این همه جنایت کرده بود پناه می داد چه قشقرقی که آنها به پا نمی کردند
Canada
ناشناس
۱۸:۲۵ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
الان بیرون کردن شون برای ما فایده نداره .برای کشور خودشون بد است که هی دم از ازادی بیان میزنند و بر علیه تروریست الکی هستند .چطور اجازه اقامت به تروریست ها داده اند .اگر واقعا راستگو هستند
Iran (Islamic Republic of)
مصمم
۱۷:۲۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
فرانسه اگر مدعی مبارزه با تروریسم است از اول نباید اجازه می داد آنها در فرانسه ساکن بشوند و چهل سال بر خلاف تمام ادعاهای خود عمل کرده وحالا اگر هم آنها را اخراج کند به کمترین مسئولیت خود در مقابل تروریسم عمل نموده است و با شرمندگی باید از کوتاهی و حتی خلاف 40 سالة خود از ملت ایران و جهان عذرخواهی کند نه اینکه طلبکار شود .
Iran (Islamic Republic of)
reza
۱۵:۱۱ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
اخراج منافقین این مهرههای سوخته امتیازی نیست که به فرانسه امتیازبدهیم .اخراج انها ازفرانسه یعنی پخش شدن انها دردیگرکشورهای اروپایی .که دراصل قضیه تغییری ایجادنمیشود.این غربی ها چقدر پلید هستند.هیچ رابعنوان امتیاز کادوپیچ کرده وبسیارگران میخواهند بفروشند.
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۴:۱۶ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
خداوند منافقین و دوستانشون که بعضی ها در داخل مسئول هستند و کشور رو به خارجی ها فروختن رو نابود کنه انشالا
ایشالا منافقینی که باعت کاهش منزلت وحقوق معلمان است رو هم سر راه بیاره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۴ ۱۴ آبان ۱۳۹۸
انشاء ا..
آخرین اخبار