دادستانی بلژیک اعلام کرد دیپلمات ایرانی به دست داشتن در نقشه (ادعایی) برای بمب‌گذاری در اجلاس گروهک منافقین در فرانسه متهم شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس نیوز،  دادستانی بلژیک روز چهارشنبه اعلام کرد اسدالله الف، دیپلمات ایرانی به دست داشتن در نقشه (ادعایی) برای بمب‌گذاری در اجلاس گروهک منافقین در فرانسه متهم شده است.

دادستانی بلژیک اعلام کرد این کشور یک دیپلمات ایرانی و سه فرد دیگر را به تلاش برای بمب‌گذاری در اجلاس گروهک منافقین در فرانسه متهم کرده‌ است.

دادستانی آلمان روز گذشته اعلام کرد یک دیپلمات ایرانی را که به اتهام واهی دخالت در نقشه ادعایی بمب‌گذاری در گردهمایی گروهک تروریستی منافقین در شهر پاریس (پایتخت فرانسه) بازداشت کرده بود، به بلژیک تحویل داده است.

دادستانی آلمان مدعی شده بود این دپیلمات ایرانی به زوج بلژیکی وسیله انفجاری حاوی ۵۰۰ گرم ماده انفجاری (استون پروکسید) تحویل داده است.

در همین رابطه بهرام قاسمی، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان امروز (چهارشنبه) از احضار سفیر آلمان در تهران به این وزارتخانه خبر داد.

 سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت مراتب اعتراض شدید تهران به بازداشت و استرداد دیپلمات ایرانی به برلین ابلاغ و تأکید شد این مسئله ناشی از یک توطئه ساختگی توسط دشمنان روابط ایران و اروپاست که بدون تردید توسط خود گروهک تروریستی مقیم فرانسه برنامه‌ریزی شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار