نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: تمامی تعهدات شرکت‌های بزرگ اقتصادی کرمان برای کمک به ورزشکاران کرمانی باید اجرایی شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، پیرو جلسه مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۹۸ در راستای همکاری موسسات اقتصادی استان در حمایت از ورزش استان، نشست مشترک محمدرضا پورابراهیمی با استاندار کرمان، مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرعامل شرکت‌های ملی مس، گل گهر، گهرزمین و سایر شرکت‌ها در تهران برگزار شد.

در ابتدای این نشست پورابراهیمی با انتقاد از عدم ایفای تعهدات کامل شرکت‌های بزرگ در خصوص ورزش استان گفت: با توجه به تغییراتی در جایگاه مسئولیتی اداره کل ورزش و جوانان انجام شد، پیگیری صورت جلسه مذکور دچار وقفه شد و بخشی از تعهدات که مربوط به دو سرفصل بوده با مشکلات رو به رو شده است.

او افزود: در بخش نخست حمایت از حدود ۵۰ ورزشکار مطرح که زمینه مدال آوری در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی را داشتند مطرح بود و براساس گزارش ورزش و جوانان تعهدات لازم در خصوص این ورزشکاران کامل اجرا نشده و ناقص است که باید سرعاً تصمیم گیری شود.

پورابراهیمی تصریح کرد: همچنین حمایت از رشته‌های ورزشی باید از سوی شرکت‌های بزرگ در استان انجام می‌شد که بعضی از آن‌ها انجام و برخی که جامعه هدف گسترده‌ای هم دارند، نیازمند تصمیم سریع هستند.

او تأکید کرد: تمامی تعهدات شرکت‌های بزرگ اقتصادی کرمان برای کمک به ورزشکاران کرمانی باید اجرایی شود.

فدائی استاندار کرمان هم با تایید مباحث نماینده مردم کرمان گفت: هدف از برگزاری این جلسه بررسی آخرین وضعیت تعهدات شرکت‌های صنعتی است که قبلا در این زمینه توافق صورت گرفته و امروز باید گزارشی را ارائه دهند.

پاریزی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان نیز گفت: با توجه به تاخیری که در حمایت از مجموعه ورزشکاران و رشته‌های ورزشی پیش آمده، تعدادی از ورزشکاران استانی را در حوزه آسیایی و پارآسیایی از دست دادیم و لذا در رتبه بندی لازم قرار نگرفتند، پس باید از حمایت جدی برخوردار شوند.

او با تقدیر از استاندار کرمان و پورابراهیمی در پیگیری مباحث مربوط به ورزش اعلام کرد: آمادگی هرگونه همکاری کامل در پیگیری مصوبات جلسه را داریم.

انتهای پیام/ب

جلسه مسئولان کرمان با بنگاه های اقتصادی با محوریت ورزش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار