جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: ملت ایران همیشه استکبارستیز بوده و لازم است این نفرت را نیز در نسل جدید ایجاد کرده و این آگاهی را به آن‌ها منتقل کنیم.

لزوم آگاهی بخشی و تقویت استکبارستیزی در نسل جدید انقلاببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سردار یدالله بوعلی، در حاشیه برگزاری آیین استانی زنگ روز دانش‌آموز و استکبارستیزی در دبیرستان دخترانه شاهد علامه امینی آموزش‌وپرورش ناحیه یک شیراز، گفت: امروز روز مبارزه با استکبار است و باوری ما این است که در هیچ جای دنیا سراغ نداریم که استکبار نفعی برای ملت‌ها داشته باشد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر استان فارس گفت: استکبار همواره شعار دموکراسی را سر داده، اما هیچ‌وقت به نفع ملت‌ها قدمی برنداشته است و هر جا حضورداشته‌اند آثاری جز خرابی، ویرانی، غارت و ریختن خون انسان‌های بی‌گناه نداشته‌اند.

او گفت: ملت ایران همیشه استکبارستیز بوده و لازم است این نفرت را نیز در نسل جدید تقویت کرده و این آگاهی را به آن‌ها منتقل کنیم که البته نسل جدید ما خود نسلی است که درک عمیقی بر این موضوع دارد.

سردار بوعلی حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان را انجام‌وظیفه دانست و گفت: لازم است با شرکت در راهپیمایی انزجار خود را علنی کنیم و حضور دانش آموزان معنا بخش این شعار است.
انتهای پیام/م

آیین استانی زنگ روز دانش‌آموز و استکبارستیزی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار