معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: در ۱۳ آبان ۵۸ دانش آموزان شیطان را از کشور اخراج کردند و این از ذهن مردم ما پاک نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، احد جمالی معاون سیاسی امنیتی استاندار این استان در آئین زنگ استکبار ستیزی که به مناسبت ۱۳ آبان ماه در مدرسه دبیرستان نمونه دولتی یادگار امام یاسوج برگزار شد، گفت: شخصیت‌هایی که معرفت و بصیرت لازم را داشتند قبل از اینکه حضرت امام انقلاب را شروع کنند ایشان را شناسایی کرده بودند.

جمالی افزود: مرحوم علامه امینی قبل از سال ۱۳۴۲ اعلام می‌کند که امام خمینی (ره) ذخیره خداوند برای شیعیان است و ما هم می‌گوییم امام راحل ذخیره‌ای از طرف خداوند برای همه آزادگان جهان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به اینکه دانش آموزان لوکوموتیو اصلی انقلاب بودند افزود: این دریای خروشان و پاک به همراه دانشجویان و اقشار مختلف مردم به رهبری روحانیت سرعت پیروزی انقلاب را سریع و سریعتر کردند و همین خون پاک دانش آموزان بود که زمینه پیروزی انقلاب در بهمن ۱۳۵۷ را فراهم کرد.

او بیان کرد: در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ دانشجویان و فرزندان امام سفارت و لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند برخی از سیاسیون مخالف بودند، اما امام بزرگوار با بیان اینکه این انقلاب دوم و بزرگتر از انقلاب اول است به اعتراض‌ها خاتمه دادند.

جمالی اضافه کرد: ما در انقلاب ۵۷ دست نشانده‌های آمریکا را از کشور اخراج کردیم، اما در ۱۳ آبان ۵۸ دانش آموزان و دانشجویان شیطان و خود آمریکا را از کشور اخراج کردند.

او با اشاره به اینکه امروز دانش آموزان، آینده سازان و امید‌های نظام انقلاب اسلامی وارد مرحله فرهیختگی انقلاب شده اند افزود: هر بنیانی که بنا است پایدار بماند باید علت و انگیزه داشته باشد و انگیزه پایداری انقلاب مقام معظم رهبری هستند که برنامه‌های امام و نقش ایشان را ایفا می‌کنند.
او با بیان اینکه تا امروز بیش از ۴۰ هزار شرکت دانش بنیان در کشور ایجاد شده است گفت: یک درصد خاک دنیا و یک درصد جمعیت دنیا را داریم، اما نیرو‌های ما نیرو‌های ارزشمندی هستند و شاهد آن هم کسب رتبه‌های عالی در المپیاد‌های دانش آموزی و دانشجویی است.
 
انتهای پیام/ک

سیزده آبان ۵۸ ماندگار در اذهان ملت ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.